Pigułki a ciąza

1. Data: 2004-02-13 12:29:24

Temat: Pigułki a ciąza
Od: "Kalina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Zazywam od pol roku tabletki Diane 35 i planuje w przyszlosci
miec dziecko. Czy to prawda ze po odstawieniu tabltek antykoncepcyjnych
jeszcze przez okolo poł roku nie powinno sie miec dzieci?
Z góry dziękuje za odpowiedzi

2. Data: 2004-02-13 12:43:11

Temat: Re: Pigułki a ciąza
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:

> [...]
> miec dziecko. Czy to prawda ze po odstawieniu tabltek antykoncepcyjnych
> jeszcze przez okolo poł roku nie powinno sie miec dzieci?

o wlasnie... ja za 10 dni koncze ostatnie opakowanie. z tego co wyczytalam,
to przez kolejne 3 cykle bez tabletek juz jest znaczne prawdopodobienstwo
ciazy mnogiej, ale czy to prawda? nie wiem.
chetnie bym sie dowiedziala. przy okazji mam pytanie, jesli byly problemy,
po wczesniejszych przerwach w braniu pigulek, z powrotem do normalnego
cyklu, to rozumiem, ze specjalnie kolejny raz bedzie tak samo?

Izza

3. Data: 2004-02-13 12:49:52

Od: "Kalina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po wczesniejszych przerwach w braniu pigulek, z powrotem do normalnego
> cyklu, to rozumiem, ze specjalnie kolejny raz bedzie tak samo?

A mozna wiedziec jakie to mialas problemy? Bo ja za 3 miesiace odstawiam
tabletki.

4. Data: 2004-02-13 13:02:14

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:

> ... przy okazji mam pytanie, jesli byly problemy,

> A mozna wiedziec jakie to mialas problemy? Bo ja za 3 miesiace odstawiam
> tabletki.

pierwsze krwawienie, zaraz po odstawieniu bylo normalnie, ale pozniej przez
7 miesiecy zeby miec okres musialam go wywolywac. w koncu i ja (skonczyl
sie czas kiedy moglam zaciazyc) i doktorka dalysmy spokoj i znowu bralam
tabletki. Teraz spodziewam sie dluugiego leczenia, choc mam nadzieje, ze
sie myle.
acha, ale z tego co wiem, to moje kolezanki po odstawieniu nie mialy takich
problemow. wiec mozliwe, ze jestem paskudnym przypadkiem.
Izza

5. Data: 2004-02-13 13:21:59

Od: "Natek" <n...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> acha, ale z tego co wiem, to moje kolezanki po odstawieniu nie mialy
takich
> problemow. wiec mozliwe, ze jestem paskudnym przypadkiem.
> Izza

Nie jestes jedynym "przypadkiem". U mnie za każdym razem odstawienie
tabletek kończy sie wywoływaniem krwawienia, a czas oczekiwania trwa ok. pół
roku. (odstawiałam 2 razy).
Martwie sie co będzie gdy zechce odstawic tabletki po to by zajśc w ciążę.
Nie jestem taką optymistka jak moja lekarka.

Natek

6. Data: 2004-02-13 13:25:55

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek wrote:

> [...]
> Martwie sie co będzie gdy zechce odstawic tabletki po to by zajśc w ciążę.
> Nie jestem taką optymistka jak moja lekarka.

no ja wlasnie w sobote ide sie dowiedziec co bedzie... liczylam, ze za 3-4
miesiace zaciaze:P

Izza

7. Data: 2004-02-13 13:35:13

Od: "Natek" <n...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja wlasnie w sobote ide sie dowiedziec co bedzie... liczylam, ze za 3-4
> miesiace zaciaze:P
>
> Izza

Zyczę Ci powodzenia i jak najlepszych wyników :)

Natek

8. Data: 2004-02-13 13:41:33

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawdopodobienstwo
> ciazy mnogiej, ale czy to prawda?
to prawda

byly problemy,
> po wczesniejszych przerwach w braniu pigulek, z powrotem do normalnego
> cyklu,
U pewnego procenta kobiet (niektorzy endokrynolodzy-ginekolodzy twierdza, ze
u wszystkich) stosowanie tabletek podwyzsza poziom prolaktyny, co moze
poewodowac zaburzenia cyklu

pzdr
Myszka

9. Data: 2004-02-13 15:26:38

Temat: Re: Pigułki a prolaktyna?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Goha" <g...@o...pl> wrote in message news:c0ikgr$mq5$1@news.onet.pl...
(niektorzy endokrynolodzy-ginekolodzy twierdza, ze
> u wszystkich) stosowanie tabletek podwyzsza poziom prolaktyny, co moze
> poewodowac zaburzenia cyklu

To jest bardzo ciekawe co napisałaś. Czy masz jakieś linki/dane o tym?
Chętnie bym o tym poczytała.
Miałam bardzo podwyższoną prolaktynę (chyba 10 razy więcej niż norma) i
podejrzenie gruczolaka przysadki. Badania TC wykluczyło gruczolaka, ale
brałam bromergon na obniżenie (nie polecam nikomu kto ma niskie ciśnienie).
I po odstawieniu antybaby na 3 miesiące - prolaktyna samoistnie opadła.
Potem byłam z rok na antybaby i znowu wysoki skok prolaktyny. Nie zgodziłam
się na bromergon i odstawiłam antybaby. Po pół roku "niebrania" prolaktyna
wróciła do normy :).
pozdrawiam
barbarella

10. Data: 2004-02-13 17:36:22

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie. Zazywam od pol roku tabletki Diane 35 i planuje w przyszlosci
> miec dziecko. Czy to prawda ze po odstawieniu tabltek antykoncepcyjnych
> jeszcze przez okolo poł roku nie powinno sie miec dzieci?

Moja ginekolog powiedziala mi tylko, ze jesli bede sie decydowac na
odstawianie tabletek i ciaze, przez ostatni miesiac powinnam brac jakies
inne, ze wzgledu na to, iz jakies metabolity Diane 35 kumuluja sie w
organizmie wlasnie do miesiaca jeszcze. Nie wspominala nic o dluzszym
czekaniu po odstawieniu tabletek.
Pozdrowionka
a.

odmrożenie
Krzywica u dziecka
gdzie się operowac w Warszawie
mam od kilku dni problem ze sluchem ....
Postawy mikrobiologii lekarskiej - książka Jabłońskiego