Pigułki antykoncepcyjne-pilne?

1. Data: 2003-12-03 19:58:09

Temat: Pigułki antykoncepcyjne-pilne?
Od: "Mazzi" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Moja dziewczyna bierze Harmonet i zapomniala wziac jedna pigulke... Wziela
ja dopiero po 20 godzinach a pozniej nastepna o stalej porze (tak sposob
postepowania podany byl w ulotce). Wiec w sumie dalej bierze je regularnie.
Przez jaki okres czasu ochrona antykoncepcyjna jest oslabiona? Pigulka,
ktora wziela z opoznieniem byla trzecia z opakowania.
Z gory Dziekuje:)

2. Data: 2003-12-05 09:32:52

Temat: Re: Pigułki antykoncepcyjne-pilne?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 tabletka zapomniana w pierwszym tygodniu stosowania.
Należy jak najszybciej przyjąć zapomnianą tabletkę (nawet jeżeli oznacza to
przyjęcie dwóch tabletek jednocześnie) a kolejne tak jak zazwyczaj. Przez
następne 7 dni należy stosować dodatkową metodę antykoncepcji (metoda
barierowa). Istnieje możliwość zajścia w ciążę w przypadku stosunków
płciowych w tygodniu poprzedzającym zapomnienie tabletki. Należy zasięgnąć
porady lekarza.

3. Data: 2003-12-05 09:44:43

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazzi" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
[cute]

zeby nie zaliczyc "wpadki" najlepiej poczekac miesiac(do miesiaczki i
nastepnego opakowania)
pozdrawiam
Kasia Musiał

4. Data: 2003-12-05 09:56:41

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej zadzwonić do lekarza i sie tam spytać on udzieli takiej informacji
przez telefon
albo spytaj swojej dziewczyny może jej lekarz to powiedział jak wypisywał
receptę
ale od lekarza uzyskasz pewna rzetelną inf.

5. Data: 2003-12-05 09:59:08

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 tabletka zapomniana w pierwszym tygodniu stosowania.
> Należy jak najszybciej przyjąć zapomnianą tabletkę (nawet jeżeli oznacza
> przyjęcie dwóch tabletek jednocześnie)

no nie wiem czy ma jaki kolwiek sens branie 2 tabletek, a skad pani ma taką
informacje ??
tabletki hormonalne maja to do siebie ze w jednej jest dawka potrzebna do
wysycenia wszystkich receptorów dla tego hormonu ?

6. Data: 2003-12-05 11:37:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie wiem czy ma jaki kolwiek sens branie 2 tabletek, a skad pani ma
taką
> informacje ??

to dokładny cytat z ulotki tabletek antykoncepcyjnych

Zawroty głowy a choroby
Pytanie o padaczk
Dermatolog w Poznaniu
Jęczmień