Pytanie o padaczk

1. Data: 2003-12-03 17:59:34

Temat: Pytanie o padaczk
Od: "Jozi" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Ostatnio wykryto u mnie padaczkę, nie jest to stan beznadziejny, ale
też nie można powiedzieć że jest dobrze...
Doktor kochany przepisał mi leki Depakine Chrono 300 i Depakine Chrono 500
(Natrii valproas, Acidum valproicum).
Lekarz o alkoholu mi NIC nie powiedział - że nie można spożywać, w ulotce
też NIC nie jest napisane że nie można spożywać alkoholu. Dopiero mój
znajomy powiedział mi że NIE MOŻNA...

Jak to jest?

2. Data: 2003-12-03 22:01:00

Temat: Re: Pytanie o padaczk
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz o alkoholu mi NIC nie powiedział - że nie można spożywać, w ulotce
> też NIC nie jest napisane że nie można spożywać alkoholu. Dopiero mój
> znajomy powiedział mi że NIE MOŻNA...

nie można

3. Data: 2003-12-05 07:25:51

Od: "Łukasz Studniarz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba powino być to napisane w ulotce?

Dermatolog w Poznaniu
Jęczmień
Swedzace podniebienie
powiekszone wezly?