okulary

1. Data: 2003-12-03 13:44:32

Temat: okulary
Od: "tragarz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mala wade wzroku 0.5 w obu oczach. Pani doktor przepsiala mi okulary.
Czy kupujac okulary na ryneczku "od ruskich" i je noszac moge sobie jakos
wzrok dodatkowo popsuc? Jesli tak to w jaki spsob?
Pozdarwiam

2. Data: 2003-12-03 16:12:27

Temat: Re: okulary
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tragarz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam mala wade wzroku 0.5 w obu oczach. Pani doktor przepsiala mi okulary.
> Czy kupujac okulary na ryneczku "od ruskich" i je noszac moge sobie jakos
> wzrok dodatkowo popsuc? Jesli tak to w jaki spsob?

polecam kupic od ruskich (ew. oprawki na allegro) i zaniesc do optyka aby
szkla wymienil wg wskazan okulisty (rozstaw zrenic jest wazny). Swoja droga
czemu za kawalek drutow tyle kasy chca, to troche momentami chore a cena
rosnie dosc mocno jak sie na nich podpisze np. versace albo hugo boss.

---

3. Data: 2003-12-03 17:30:23

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy kupujac okulary na ryneczku "od ruskich" i je noszac moge sobie jakos
> wzrok dodatkowo popsuc? Jesli tak to w jaki spsob?

Tak, istnieje niebezpieczenstwo, ze noszac okulary z niewiadomego zrodla i
niewiadomej mocy i rozstawie zrenic mozesz doprowadzic do pogorszenia stanu
zdrowia. W jaki sposob? ano w taki, ze bedziesz uzywac okulary niezgodne z
wypisana recepta, a wiec generalnie nie takie, jakich potrzebujesz.

casus
spec. ch. oczu

ps: pomijam, ze zakupujesz je na czarnym rynku, nie placac VATu a rusek nie
placac podatku, co nazywane jest nie inaczej, tylko okradaniem naszego
kraju.:-)

4. Data: 2003-12-03 17:34:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoja droga
> czemu za kawalek drutow tyle kasy chca, to troche momentami chore a cena
> rosnie dosc mocno jak sie na nich podpisze np. versace albo hugo boss.

czemu masz widowsa pirackiego a nie linuksa za darmo? kupuj tez koszule
firmy "polbzdek" a nie np wolczanki czy hugo bossa. Kup sobie material, idz
do krawca i daj uszyc ubranie a nie kupuj gotowego z Bytomia, Vistuli ( 1500
zl ) czy wspomnianego Hugo bossa ( 2800 ). Swoja droga....to tez chore,
nieprawdaz?
A jednak - kupujesz lepszej marki i drozsze, bo wiesz, ze dluzej bedziesz
nosic i jest to zdecydowanie lepszej jakosci. Bo co tanie to drogie. I
podobnie masz z oprawkami.
hmmm.....ale generalnie nikt Ci nie zabroni kupic sobie kawalki drutow i
zrobic sobie z nich odjazdowe oprawki :-)))))

casus

5. Data: 2003-12-04 12:43:53

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hmmm.....ale generalnie nikt Ci nie zabroni kupic sobie kawalki drutow i
> zrobic sobie z nich odjazdowe oprawki :-)))))

Jakbym byl Eltonem Johnem to tez moglbym sobie okulary za 30.000 kupic. Za
to co ten krotkowidz wydal w swoim zyciu na okulary jadlyby albanskie dzieci
przez rok a moze i dwa.

---

6. Data: 2003-12-04 17:42:15

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbym byl Eltonem Johnem to tez moglbym sobie okulary za 30.000 kupic. Za
> to co ten krotkowidz wydal w swoim zyciu na okulary jadlyby albanskie
dzieci
> przez rok a moze i dwa.

Koniecznie napisz to do niego i go uswiadom!!!!:-)

casus

once again zakazenie ogniskowe
Nie wiem co mi jest.
leukocyty w moczu