powiekszone wezly?

1. Data: 2003-12-03 14:12:48

Temat: powiekszone wezly?
Od: " Klonik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
A ja mam problem, poniewaz na usg jamy brzusznej lekarz napisal, ze widac
powiekszony wezel chlonny w okolicy krezki jelita do ok. 12mm.
4 lata temu, kiedy zaczely mi sie problemy z jelitami, ten sam wezle tez byl
powiekszony tylko wtedy ok. 15 mm. Oczywiscie mialam sigmoidoskopie, badania
krwi - prawidlowe i postawiono mi diagnoze IBS.

Powiekszony wezel dla mnie oznacza jakis stan zapalny, nie wiem tylko czemu
utrzymuje sie przez 4 lata?
co to moze byc? i jakie badania dalej nalezaloby robic?

2. Data: 2003-12-04 20:09:01

Temat: Re: powiekszone wezly?
Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Klonik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czemu
> utrzymuje sie przez 4 lata?
> co to moze byc? i jakie badania dalej nalezaloby robic?

kiedys mogl byc stan zaplany a wezel juz taki pozostal, przerosniety
zostawic i zapomniec

okulary
once again zakazenie ogniskowe
Nie wiem co mi jest.