Piknik za miastem, co przygotowac do przekaszenia ????

1. Data: 2007-07-21 09:38:15

Temat: Piknik za miastem, co przygotowac do przekaszenia ????
Od: g...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,
Planuje wybrac sie na wycieczke za miasto polaczona z piknikiem z moja
dziewczyna, co mozna przygotowac do jedzenia zeby sie nie popsulo ale
zeby bylo to cos w miare orginalnego, wyjatkowego itp
prosze o rady
dzieki

2. Data: 2007-07-21 09:40:15

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@t...pl> wrote in message
s.com...
[...]
pozdrawiam

Prosiak pieczony + krzynka piwa.

3. Data: 2007-07-21 22:17:40

Od: "Juf" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> [...]
> dziewczyna, co mozna przygotowac do jedzenia zeby sie nie popsulo ale
> zeby bylo to cos w miare orginalnego, wyjatkowego itp

NIe wiem, czy to będzie oryginalne, ale jakieś kotleciki z mielonych mięs
mieszanych z dokładką warzyw, tzn. "wmielonych" do miesa i usmażonych jako
całość. DO tego sporo zieleniny w środek. Kiedyś takie coś widziałem i
robiło to niezłe wrażenie. Potrzebne będą bułki - teraz nie pamiętam nazwy,
ale za komuny były takie ok 10/15 cm - wrocławskie(?), a sosik dodasz
dopiero przy konsumpcji. Zrobiłbym to tak:
mięsko mielone grubo lub cienko siekane i zrobione jak cos pomiędzy polskim
kotletem mielonym a bebabem z mielonego, ale do środka dodaj np. drobno
przesiekaną cukinię - jeśli młoda, to ze skórką, wkładka warzyw wg uznania -
jak w porządnych hamburgerach - nie takich fastfoodowych. Najlepiej na mocno
zielono - duzo natki pietruszki i/lub kolendry. DO tego sosy, że 2-3 - np.
jakiś w typie "1000 wysp", ketchupu dorobionego ziołami/zieleniną i/lub
musztardowego. Powinno byc kolorowe, niezbyt pikantne (na pikniku chce się
pić), a zresztą kwestia gustu. Kiedyś widziałem coś takiego podobnego chyba
u Okrasy i w niemieckim programie kulinarnym "Leas Kochkunst" lub u Manfreda
Biolka. A sam takie rzeczy robię zwykle na wyczucie w rozmaitych wariantach.
Mięso mieszane np. filet z uda indyka+szynka wieprzowa, komponuje się nieźle
i jest wilgotne po usmażeniu i potem częściowym duszeniu. Pokombinuj.
Ewentualnie jakieś smaczne steki lub oryginalnie doprawione i ciekawie
zapieczone filety z drobiu. Solo lub w bułce. Salatki z roszponki doprawione
czosnkiem niedźwiedzim z vinegrette w platykowych pudełkach i zestaw
plastykowych sztućców.
Zresztą jutro lub pojutrze zrobię nową wersję - to jest taki rodzaj kuchni,
gdzie można fantazjować do wyboru, do koloru ;-).

Smacznego.

Juf

DZISIAJ...
co dzisiaj na obiad?
Parowar to też kombiwar, tylko "na parę" ?
zwiedzić browar nocą
ZELATYNA DROBIOWA DLA KOSZERNYCH