Pilates w Poznaniu [?]

1. Data: 2003-09-28 06:16:15

Temat: Pilates w Poznaniu [?]
Od: "Jo_asia" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki!

Sledze Wasze dyskusje juz od jakiegos czasu, szperam w archiwum
i musze powiedziec, ze w wielu problemach mi pomoglyscie.

Teraz chcialam sie przywitac i zadac pytanie :-)

Od Was dowiedzialam sie o cwiczeniach Pilates, ktore dla mnie bylyby idealne.
Niestety, nie moge ich znalezc w Poznaniu.
Przeszukalam archiwum, strony internetowe i nic.
Moze ktoras z Was wie cos na ten temat? Bardzo bym prosila o namiary.

Dzieki wielkie
Jo_asia

1. Data: 2003-09-28 09:14:47

Temat: Re: Pilates w Poznaniu [?]
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo_asia <j...@o...pl> wrote:

> [...]
> Przeszukalam archiwum, strony internetowe i nic.
> Moze ktoras z Was wie cos na ten temat? Bardzo bym prosila o namiary.

Mysle, ze powinnas zajrzec/zadzwonic do jakichs wiekszych klubow fitness,
na pewno maja pilatesa.

megi

1. Data: 2003-10-04 17:26:08

Od: "Misi" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

na stronie www.pilates.pl jest parę adresów klubów także z Poznania.

pozdrawiam

Misi

1. Data: 2003-10-04 23:44:40

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo_asia wrote:
> Moze ktoras z Was wie cos na ten temat? Bardzo bym prosila o namiary.

Dostalam rozklad zajec z Dynamix'u na pazdziernik i maja tam takie zajecia -
jesli chcesz, caly plan moge przeslac na priva
A poza tym to szukam kogos, kto pochodzilby ze mna na jakies zajecia i
motywowal do nie opuszczania ich :)

pozdrawiam
tufi

1. Data: 2003-10-05 08:51:08

Od: "Jo_asia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chcesz, caly plan moge przeslac na priva

Bardzo poproszę :-)

> A poza tym to szukam kogos, kto pochodzilby ze mna na jakies zajecia i
> motywowal do nie opuszczania ich :)

Jeżeli tylko plan mi będzie pasował możemy motywować się nawzajem :-)

Pozdrawiam
Jo_asia

1. Data: 2003-10-05 11:44:56

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tufi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dostalam rozklad zajec z Dynamix'u na pazdziernik i maja tam takie
zajecia -
> jesli chcesz, caly plan moge przeslac na priva

Ja tez poprosze :-)

> A poza tym to szukam kogos, kto pochodzilby ze mna na jakies zajecia i
> motywowal do nie opuszczania ich :)

Zglaszam sie na ochotnika, bo mam podobny problem. Mam aerobic 3 kroki
od mojego bloku (na os. kosmonautow) i jakos nie moge sie wybrac...

Iwona

Ciut stare zdjecie....
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011