Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale

1. Data: 2004-01-13 05:37:12

Temat: Re: Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Si Seniorita ;)
> Właśnie przypomniałam sobie, że jest jedna wada. Pojemność. 150ml,
> zgroza! Ale warto, warto :))

I ciężko go wycisnąć z pojemniczka.. I używa się tylko raz - dwa razy w
tyg... I chce się go zjeść, a jestem na diecie :-)

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-13 17:13:22

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Zła kobieto... i teraz zamiast zbierać na coś czego potrzebuję, będę
> zbierać na ten peeling :->

Ja od dawna wiem, ze ta grupa jest parszywa. Juz tak przez WAS kupiłam
peeling, balsam do ust, poszłam do kosmetyczki, dzisiaj zakupilam stepper...
Wyglądam lepiej, ale jak za pół roku nie znajdę faceta oddajecie mi kasę :-P

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-13 17:19:10

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> [...]
> peeling, balsam do ust, poszłam do kosmetyczki, dzisiaj zakupilam
> stepper... Wyglądam lepiej, ale jak za pół roku nie znajdę faceta

No ja na razie tylko korektor do twarzy, ale szykuje sie na Normaderm Vichy
i pare innych "drobiazgow" ;-) Faceta juz mam, a w razie widocznej poprawy
stanu paszczy bede Was wielbic do konca zycia :))

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

1. Data: 2004-01-13 17:25:48

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> [...]
>Wyglądam lepiej, ale jak za pół roku nie znajdę faceta oddajecie mi kasę :-P

Może w złych miejscach szukasz? :-)
Mój się dał złapać na dobrą kuchnię, nie na boskie ciało...
A tak szczerze powiedziawszy, gdybym miała boskie ciało, i złapała na
nie faceta, to mogłabym być chyba pewna, że po pewnym czasie zostawiłby
mnie dla bardziej boskiego ciała...

UlaK, boski tłuścioch.

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-13 17:30:25

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

i teraz zamiast zbierać na coś czego potrzebuję, będę

hie hie ja juz zamowilam

Kamila

1. Data: 2004-01-13 18:32:13

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja od dawna wiem, ze ta grupa jest parszywa. Juz tak przez WAS kupiłam
> Może w złych miejscach szukasz? :-)
> Mój się dał złapać na dobrą kuchnię, nie na boskie ciało...

Ja też lepiej gotuje niz wygladam (a może dlatego, ze gotuję, to gorzej
wyglądam?). Zeby dla faceta ugotować, to trzeba go zaciągnąć do mieszkania,
a jak na razie udaje mi się to tylko z listonoszem, a on jakos nie chce
zostać dłużej..
--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-13 18:46:22

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> [...]
>a jak na razie udaje mi się to tylko z listonoszem, a on jakos nie chce

Zrób małą, kameralną imprezę i zaproś danego pana 8-)
UlaK

1. Data: 2004-01-13 19:45:21

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olik <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Wyglądam lepiej, ale jak za pół roku nie znajdę faceta oddajecie mi kasę
:-P

ROOOTFL ;-D
Czyzbyś miała podobne "noworoczne postanowienie" jak ja? ;-P

Pozdrowińsko
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-13 20:01:26

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> :-P
> ROOOTFL ;-D
> Czyzbyś miała podobne "noworoczne postanowienie" jak ja? ;-P

W Sylwestra (samotnego) obiecałam rodzicom (i sobie) że rok 2005 będę witać
z męzem i dzieckiem... O ile o dziecko jest łatwo, to z tym mężęm już
gorzej... ;-)

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-13 22:14:31

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olik <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu1in7$cct$...@n...onet.pl...

> W Sylwestra (samotnego) obiecałam rodzicom (i sobie) że rok 2005 będę
witać
> z męzem i dzieckiem... O ile o dziecko jest łatwo, to z tym mężęm już
> gorzej... ;-)

Oooo jaaa..., to ja chyba na męża i bejbi jestem (jestem?) za młoda. Choć,
hmm... jakby ten, którego mam na oku zaproponowałby mi wiadomo co to nie
zastanawiałabym się za długo ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę zrealizowania noworocznych postanowień (i w
ogole marzeń) :)
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

Nadbudowa zęba - jak to działa???
Gabinet kosmetyczny
"Smoky eyes" znacie jakies stronki z fotkami??
Szukam rady - pomozcie
rozstępy - laserowe usuwanie