Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale

1. Data: 2004-01-14 06:39:46

Temat: Re: Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bu1qjp$i4s$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Oooo jaaa..., to ja chyba na męża i bejbi jestem (jestem?) za młoda. Choć,
> hmm... jakby ten, którego mam na oku zaproponowałby mi wiadomo co to nie
> zastanawiałabym się za długo ;)
> Pozdrawiam serdecznie i życzę zrealizowania noworocznych postanowień (i w
> ogole marzeń) :)

Dziękować, dziękować..
i wzajemnie..

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-15 11:31:06

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to cudo jest do ciała czy do twarzy?

vika

1. Data: 2004-01-15 12:17:12

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w
> czy to cudo jest do ciała czy do twarzy?

Jak byk stoi w temacie, że do ciała!!!

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-16 07:45:15

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak byk stoi w temacie, że do ciała!!!

widze ze stoi, ale nie moglam znalezc w katalogu, znalazlam tylko taki
piling w tej serii kosmetykow ale do twarzy i dlatego sie pytam,

V.

1. Data: 2004-01-16 08:07:38

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> widze ze stoi, ale nie moglam znalezc w katalogu, znalazlam tylko taki
> piling w tej serii kosmetykow ale do twarzy i dlatego sie pytam,

A w którym katalogu?
w walentynkowym jest na 36 stronie

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-18 08:30:40

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w walentynkowym jest na 36 stronie
dzieki wielkie...ja mam ten poprzedni, to pewnie dlatego nie moglam znalezc

1. Data: 2004-01-18 10:22:56

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki wielkie...ja mam ten poprzedni, to pewnie dlatego nie moglam
znalezc

w katalogu karnawałowym jest na 12 stronie

pozdrawiam serdecznie
AnNia z Wrocławia

1. Data: 2004-01-18 10:39:59

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> znalezc
> w katalogu karnawałowym jest na 12 stronie

I chyba po 15,90.

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-19 09:53:21

Od: "Kasia Łomańczyk" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na forum Avon:

Nadbudowa zęba - jak to działa???
Gabinet kosmetyczny
"Smoky eyes" znacie jakies stronki z fotkami??
Szukam rady - pomozcie
rozstępy - laserowe usuwanie