Piling enzymatyczny.

1. Data: 2004-11-01 18:04:16

Temat: Piling enzymatyczny.
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie, pytanie mam odnośnie pilingów enzymatycznych.

Nakłada się je na skórę suchą czy zwilżoną wodą? Nic nie jest
napisane na opakowaniach, więc difoltowo przyjęłam, że pyszczek
trzeba umyć (w moim wypadku żelem), a następnie rozprowadzić
kosmetyk. Dość obficie. Wczoraj jednak przyjęłam inną taktykę,
mianowicie nałożyłam cienką warstwę (bo to próbka była) na suchą
skórę i, prawdę powiedziawszy, różnicy nie widzę.

Stąd mój dylemat - który sposób jest właściwy.
'Na sucho' czy 'na mokro'?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-01 18:08:34

Temat: Re: Piling enzymatyczny.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Stąd mój dylemat - który sposób jest właściwy.
> 'Na sucho' czy 'na mokro'?

Hmm, na nakladalam na sucho... ale ja wiem, czy dobrze?...

Krusz.

PS. Mips, jestem na zywo :)

--
Kruszyna
#GG 3084947

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-01 18:40:20

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stąd mój dylemat - który sposób jest właściwy.
> 'Na sucho' czy 'na mokro'?
>

> mips

Na zwilzona twarz naklada sie niezbyt gruba warstwe, dobrze jest rowniez
zmoczyc rece.
Przez dwie/trzy min. wmasowywac okreznymi ruchami. Zmyc ciepla woda (nie
kranowka).

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2004-11-01 18:45:29

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJteK__P napisał/a w news:cm5vun$qsf$1@news.onet.pl:

> Na zwilzona twarz naklada sie niezbyt gruba warstwe, dobrze jest
> rowniez zmoczyc rece.
> Przez dwie/trzy min. wmasowywac okreznymi ruchami.

Ale ja o pilingu enzymatycznym mówię, a nie o tym zwykłym :)

mips

1. Data: 2004-11-01 18:48:39

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja o pilingu enzymatycznym mówię, a nie o tym zwykłym :)
>

> mips

ja tez mowie o enzymatycznym :)
lepiej dziala w srodowisku mokrym

W.

1. Data: 2004-11-01 18:51:55

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJteK__P napisał/a w news:cm60ea$o1p$1@news.onet.pl:

> ja tez mowie o enzymatycznym :)
> lepiej dziala w srodowisku mokrym

Aha, czyli jest 1:1 ;)
Ale po co masować skórę? Myślałam, że te enzymy mają rozpuszczać
martwy naskórek, a nie złuszczać- jak granulki w standardowym
pilingu.

mips

1. Data: 2004-11-01 18:57:22

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale po co masować skórę? Myślałam, że te enzymy mają rozpuszczać
> martwy naskórek, a nie złuszczać- jak granulki w standardowym

Jak wsypujemy cukier do herbaty to ja pozniej mieszamy, to oszczedza cukier
i przyspiesza reakcje chemiczna :)
Masowanie spelnia podobna funkcje (wytwarza dodatkowo cieplo - lepsze
rozpuszcanie warstwy rogowej).

2:1 :)

W.

1. Data: 2004-11-01 22:29:59

Od: "magda-chb" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masowanie spelnia podobna funkcje (wytwarza dodatkowo cieplo - lepsze
rozpuszcanie warstwy rogowej).

Po pierwsze: każdy peeling robi się na uprzednio umytą skórę, czyli
wilgotną.
A peeling enzymatyczny nakłada się na twarz na 3-5 min bez rzadnego
wcierania. Porównanie do cukru w tym wypadku nie jest trafne!

1. Data: 2004-11-02 06:21:42

Od: Miśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda-chb wrote:

> A peeling enzymatyczny nakłada się na twarz na 3-5 min bez rzadnego
> wcierania. Porównanie do cukru w tym wypadku nie jest trafne!

Zgadzam się. Peeling enzymatyczny po prostu sie nakłada, bez ŻADNEGO
wcierania.

Miśka (pomocna)

1. Data: 2004-11-02 07:43:37

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A peeling enzymatyczny nakłada się na twarz na 3-5 min bez rzadnego
> wcierania. Porównanie do cukru w tym wypadku nie jest trafne!

Prosze czytac ze zrozumieniem!
Nie napisalem "wcieranie" tylko "masowanie", dodam ze delikatne i zgodne z
przebiegiem wlokien miesniowych na twarzy.
Nie wiem byc moze sa jakies pilingi ktore nie wymagaja masowania, ja mowie o
tych profesjonalnych stosowanych w salonach (zalecenia producetow na
szkoleniach).
Mechanicznie musimy dostarczyc "swiezy" peeling na powierzchnie skory i
usunac ten ktory "sie zuzyl".

Masujcie drogie Panie :) !

pzdr.
Wojtek

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-11-01)
Gdzie bielizna Henderson w Warszawie?
Kosmetyczka- może ktoś poleci
Mieszana- gdy partie tluste sa jednoczesnie wysuszone i zniszczone
Coverderm