Pilne, Obrzęki pod oczami u rocznego dziecka

1. Data: 2000-07-18 05:46:44

Temat: Pilne, Obrzęki pod oczami u rocznego dziecka
Od: "Marek W" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś wie i mógłby wyjaśnić jakie mogą być powódy pojawiania się
obrzęków pod oczami u rocznej dziewczynki. Choroby nerek raczej wykluczone,
przeszła szereg badań tj. cystografię, urografię.

Sprawa jest dosyć pilna proszę o informacje

Marek

2. Data: 2000-07-18 07:18:44

Temat: Re: Pilne, Obrzęki pod oczami u rocznego dziecka
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W napisał(a):
> Czy ktoś wie i mógłby wyjaśnić jakie mogą być powódy pojawiania się
> obrzęków pod oczami u rocznej dziewczynki. Choroby nerek raczej wykluczone,
> przeszła szereg badań tj. cystografię, urografię.
Jestem upierdliwy, i miewam obsesje na temat tego co robię, ale zapytam:
czy wynik rutynowego badania moczu też jest prawidłowy?

Krzysiek Okon

3. Data: 2000-07-18 08:42:18

Temat: Odp: Pilne, Obrzęki pod oczami u rocznego dziecka
Od: "Marek W" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> czy wynik rutynowego badania moczu też jest prawidłowy?

Jest powiększona liczba leukocytów, bywają też pola luźno usiane

Marek

4. Data: 2000-07-18 08:50:49

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W napisał(a):
> Jest powiększona liczba leukocytów, bywają też pola luźno usiane

To wprawdzie bezpośrednio obręków nie tłumaczy, ale oznacza że na pewno
coś jest nie tak.
Czy jest białko w moczu? Jaki jest poziom białka w surowicy?

Krzysiek Okon

5. Data: 2000-07-18 09:00:18

Od: "Marek W" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest białko w moczu? Jaki jest poziom białka w surowicy?
> Krzysiek Okon

Wszystkie pozostałe wyniki moczu i krwi są dobre (białka w moczu nie ma ale
pojawiło się kiedyś gdy były duże leukocyty). Białko w surowicy nie było
badane.

Marek W

Re: Odp: bilirubina
fibrynogen