Re: Odp: bilirubina

1. Data: 2000-07-17 20:54:31

Temat: Re: Odp: bilirubina
Od: Wyrwicz Lucjan <m...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

w atachmencie przesylam spis literatury z Medline'a dotyczacej zespolu
Gilberta, niestety publikacje te sa:
-nienajnowsze
-w czasopismach chyba nie do dostania

Szkoda, ze przy publikacji o tym czy trzeba leczyc zespol gilberta nie
dano nawet Abstractu...

Ps.
Ciekawostka - mam nieraz problemy ze wstaniem (najczesciej konczylo sie to
niepojsciem na wyklad... kompletny brak motywacji itp..), spalem po 10-12
godzin, wyniki Alat, Aspat, bilirubina ciagle w normie (w ogole wyniki
przepisowe, jedynie zwiekszona hipoglikemia na czczo...). Lekarz nic nie
wymyslil. Ale ustalilem empirycznie metode: szklanka do poltorej szklanki
mleka przed spaniem, pozniej dodalem suplementacje magnezem (Mag+B6) -
jedna do dwoch tabletek dziennie - wszystkie objawy ustapily, no i w koncu
po 2 latach prob podniesienia masy ciala, przybralem 5 kg (z BMI 21 -> na
BMI 23). Ciekawe jak odstawiam magnez - objawy wracaja.

Zaintersowanym polecam sprobowac, z racji tego, ze rzadko odwiedzam
pl.sci.medycyna prosze odpowiedz na moj adres:
m...@s...pam.szczecin.pl

Acha, tak w ogole dziala na mnie lepiej Laciate niz Mlekovita, no i
oczywiscie 3,2%.

Powodzienia, trzymajta sie...

malignus.