Pilnie potrzebna nam opiekunka (za wynagrodzenie oczywiście).

1. Data: 2005-05-29 18:26:30

Temat: Pilnie potrzebna nam opiekunka (za wynagrodzenie oczywiście).
Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy ciężką sytuację - moja Babcia jest bardzo, bardzo chora. Tylko i
wyłącznie leży. Nic więcej. Trzeba Ją karmić, myć, przebierać, dbać. Nie
muszę dodawać, że to śmiertelna (...) choroba.

Szukamy opienkunki. Kogoś, przede wszystkim, godnego zaufania. To jest
bardzo pilne.
Jeśli istnieje jakieś sprawdzone biuro opiekunek, miejsce, gdzie można się
zgłosić - proszę, dajcie znać.

Dzięki...

Chyna.

2. Data: 2005-05-29 18:50:10

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Szukamy opienkunki.

Londyn? Pekin? Koluszki? Ustrzyki Dolne? Nie uwazasz, ze byloby prosciej
gdybyś podala miasto?

HaNkA

3. Data: 2005-05-29 19:17:48

Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Londyn? Pekin? Koluszki? Ustrzyki Dolne? Nie uwazasz, ze byloby prosciej
> gdybyś podala miasto?

Przepraszam.
Masz rację. Moje psychiczne nieskoordynowanie - ale to niczego nie tłumaczy.
Przepraszam.
Wrocław.

Pozdrawiam...
Chyna.

4. Data: 2005-05-30 08:04:56

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Masz rację. Moje psychiczne nieskoordynowanie - ale to niczego nie
> tłumaczy.
> Przepraszam.

Nic sie nie stalo - nie przepraszaj - jasne jest ze w tych okolicznosciach
człowiek moze byc troszkę niepoukładany

> Wrocław.

Może zacznij od tego
http://www.hospicja.pl/lokalizacja/clinic/221.html - z tego co czytam mają
tam wolontariat więc sądzę, będą w stanie Ci pomóc

HaNkA

5. Data: 2005-05-30 19:15:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 May 2005, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> Londyn? Pekin? Koluszki? Ustrzyki Dolne? Nie uwazasz, ze byloby prosciej
> gdybyś podala miasto?

ja jestem za Koluszkami, ew. Lodz Kaliska lub Zdunska Wola Karsznice :)
swoja droga to chyba takze nie ta grupa dla takich pytan

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2005-05-30 20:44:41

Temat: Re: Nieaktualne.
Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrze: oczywiście, że nie ta grupa, ale nie wiedziałam, gdzie napisać. A
`spieszyło` mi się.
Hanka: Dzięki za wyrozumiałość. =)

`Ogłoszenie` nieaktualne, na szczęście opiekunka jest.

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi,

Chyna.

Nadciśnienie - gdzie leczyć w Warszawie
poparzenia stopnia 2b
klinika / specjalista dermatolog - poleccie cos :)
candidy albicans
Uszkodzenie oka