poparzenia stopnia 2b

1. Data: 2005-05-29 11:05:37

Temat: poparzenia stopnia 2b
Od: stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry!

Moja mala coreczka poparzyla siee goraacaa wodaa, niestety dosyc powaznie
(oparzenia stopnia 2b, wieeksza czeesc lewej piersi) Mozliwe ze mala
beedzie musiala miec przeszczep skory. Staad moje pytanie: Jakie saa
mozliwosci takich przeszczepow? Tzn. czy gdzies w Polsce robi siee np.
przeszczepy sztucznie hodowanej skory? Jakie saaa to koszty?

P.S. Jesli ktos mial podobne problemy, to moze jest w stanie doradzic np. na
temat dalszej rehabilitacji? (Jak zapobiegac bliznom i jak je leczyc?)

Beedee wdzieeczny za sugestie i wskazowki

Pozdrowienia Tomek

2. Data: 2005-05-29 20:37:13

Temat: Re: poparzenia stopnia 2b
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jesli ktos mial podobne problemy, to moze jest w stanie doradzic np.
> na
> temat dalszej rehabilitacji? (Jak zapobiegac bliznom i jak je leczyc?)

Nie jestem lekarzem.
Mój synek miał prawie roczek , kiedy wylał na siebie kawę (ramię, paszka,
kl. piersiowa). Leżał na oddziale poparzeniowym (septycznym) 4 dni, też był
zagrożony przeszczepem, obeszło się bez . Rana wygoiła się
pięknie,stosowaliśmy się dokładnie do wskazówek lekarza, obecnie (4,5 roczku
ma dziecko) tylko pod paszką i pod ramieniem ma malutkie blizny (takie
białe, nie wiem, jak to opisać). Maści doradzi Ci ldoktor prowadzący
dziecko, my mieliśmy taką tanią z wyciągiem z cebuli (nie pamiętam nazwy,
poszukaj w archiwum pl.soc.dzieci, pisałam tam o tym, a nie mam czasu
szukać).

Dorota

klinika / specjalista dermatolog - poleccie cos :)
candidy albicans
Uszkodzenie oka
Kropelki poprawiające nastrój :D
kłopotliwe kurzajki :(