klinika / specjalista dermatolog - poleccie cos :)

1. Data: 2005-05-29 10:56:36

Temat: klinika / specjalista dermatolog - poleccie cos :)
Od: "konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pomyslalem sobie ze moze cos poradzicie w nastepującej kwestii - mojej
dziewczynie przez ostatnie pół roku wypadają włosy - w ilości wiekszej niz
normalnie.
Dziewczyna jest na skraju zalamania psychicznego, stosuje wszystkie dostepne
środki - szampony przeciw wypadaniu (Dermena, Seboradin), tabletki Revalid,
włacznie z najnowszym Dercosem Vichy dla kobiet.
Mozecie polecić jakiegos dobrego specjalistę lub klinike dermatologiczna w
dolnoślaskim (lub woj. osciennych).
Inne porady tez bardzo mile widziane
Bedę bardzo wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi.

pozdrawiam cala grupe!

Konrad

2. Data: 2005-05-29 14:22:08

Temat: Re: klinika / specjalista dermatolog - poleccie cos :)
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pomyslalem sobie ze moze cos poradzicie w nastepującej kwestii - mojej
> dziewczynie przez ostatnie pół roku wypadają włosy - w ilości wiekszej niz
> normalnie.

Przyczyn wypadania wlosow moze byc wiele, nawet przyjmowanie pewnych lekow.
Czy twoja dziewczyna byla z tym problemem u lekarza (niekoniecznie
dermatoga)?

Pozdrawiam
Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

3. Data: 2005-05-30 22:46:45

Od: "konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy twoja dziewczyna byla z tym problemem u lekarza (niekoniecznie
> dermatoga)?
Byla. Lekarz stwierdzil ze to przejsciowe - byl okres zimowy i powiazal
lekkie stany zimowo-depresyjne z ta przypadloscią...

4. Data: 2005-05-31 11:02:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byla. Lekarz stwierdzil ze to przejsciowe - byl okres zimowy i powiazal
> lekkie stany zimowo-depresyjne z ta przypadloscią...

Wszystko zalezy od ilosci wypadanych wlosow w ciagu doby. Byc moze, ze wlosy
wypadaja jej w takiej ilosci jak przecietnie kazdemu czlowiekowi (bo
wypadaja, szczegolnie jest to zauwazalne przy dluzszych wlosach). A byc moze
zeszlo sie to rzeczywiscie z okresem zimowym, moze farbowala wlosy lub inne
ondulacje robila;) lub zmienila szampon, odzywke...
Moze jest na ubogotluszczowej diecie (brak wit.A). Rowniez niedobor,
np.zelaza, cynku, a takze niektore tabletki antykoncepcyjne.

Jesli rzeczywiscie wychodza jej wlosy "garsciami", to powinna jeszcze raz
pojsc do lekarza i niech ten szuka przyczyny (badania). Przyczyna moze byc
rowniez stres, lojotok, zaburzenia hormonalne (np.zaburzenia tarczycy),
przebyta choroba wirusowa.
Tu link:
http://www.mediweb.pl/symptoms/wyswietl_s.php?id=10

5. Data: 2005-05-31 11:51:59

Od: "Bogusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też tak miałam:( Żadne tabletki ani szampony nie pomagały - po myciu głowy
brodzik od prysznica był zatkany i cały we włosach, następne wychodziły przy
rozczesywaniu. Potem i tak ubrania były całe we włosach, a jak chwyciłam
pasmo, to wyłaziło następnych kilka. Też się załamałam. Aha - zaznaczę, że
nie farbowałam, nie robiłam trwałej, nie suszyłam suszarką, jedyne co mogło
być przyczyną, to że zapuszczałam włosy - a wcześniej przez ładnych kilka
lat miałam krótkie. Pocieszyło mnie jedynie to, że widać było odrastające od
skóry króciutkie nowe włosy.
Dramat skończył się po ponad pół roku. Jakoś tak nagle i bez przyczyny.
Powtarza się teraz co jakiś czas, ale dość krótko trwa i zawsze widać
krótkie odrastające nowe włoski.
Jedyne co mogę poradzić, to dbać o włosy (chronić od słońca i suszarki),
zdrowo się odżywiać - nie wiem czy pomoże na włosy, ale nie zaszkodzi z
pewnością.
Nie wiem czy lekarz coś pomoże - zapisze to samo co już dziewczyna brała
(wiem z doświadczenia). I niech koniecznie popatrzy czy nie "kiełkują" nowe
włosy - najłatwiej je zauważyć przy przedziałku i tuż nad czołem.
Pozdrawiam gorąco
Bogusia

> [...]
> dolnoślaskim (lub woj. osciennych).
> Inne porady tez bardzo mile widziane
> Bedę bardzo wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi.

candidy albicans
Uszkodzenie oka
Kropelki poprawiające nastrój :D
kłopotliwe kurzajki :(