Pilnie szukam pracy

1. Data: 2007-05-30 19:01:37

Temat: Pilnie szukam pracy
Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów

Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy

Witam serdecznie ,szukam pilnie pracy ,jestem inwalidą 2 grupy (
widzę ,chodzę , słyszę ) inwalidztwo moje polega na chorobie kręgosłupa
i trochę nerwy ,mam rentę w wysokości 525 zł , do grudnia 2006 roku
byłem ankieterem ,robiłem ankiety towarów żywnościowych , przemysłowych
Posiadam wykształcenie średnie niepełne
Co mogę robić czyli co mógłbym robić co potrafię
- praca zdalna czyli robiona w domu
- prace administracyjne , prace przy wpisywaniu danych ,wystawianiu
aukcji na allegro
- szukanie danych w internecie
- udzielanie informacji drogą internetową , telefoniczną ( dyżury
telefoniczne na temat , TV-SAT ,sprzętu radiowego ,
telewizji ,RTV ,telefonów komórkowych ,sprzętu audio-wideo , Wszystko
co jest związane z sprzętem RTV i telefonami komórkowymi , inne do
dogadania
- montażu długopisów ,prostych urządzeń ,lutowanie wykluczone
- admirowania forum dyskusyjnym ,pisania artykułów itd.

Moje Wymagania
Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie
Istnieje Możliwość zatrudnienia mnie w ramach Państwowego funduszu osób
niepełnosprawnych

Moje warunki techniczne
Komputer posiadam ,sprawny itd. ,nie ma tylko drukarki
Internet dostęp stały bez ograniczeń
Telefon komórkowy tak w sieci era ,możliwy numer telefonu w sieci
idea ,dyżury na przemian
Jestem po prostu pasjonatem dzwonienia i przyjmowania telefonów
Mógłbym dzwonić po zwrocie kosztów rozmów telefonicznych ,mogę zainstalować
telefon stacjonarny po zwrocie kosztów
Kontakt
Majl s...@i...pl
Gadu gadu 3181428
Telefon 0-33-870-53-79 nie mój rodzinny
Lub najlepiej telefon komórkowy
0-664-822-282 czynny cała dobę
Pozdrawiam serdecznie Buda Jacek SP9TCU

2. Data: 2007-05-30 21:23:25

Temat: Re: Pilnie szukam pracy
Od: "kamilka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ,szukam pilnie pracy

W ten sposób na pewno nie znajdziesz. Pisze się list motywacyjny, CV i
wysyła do zainteresowanych.
Są też grupy dysk. dotyczace pracy poszukiwanej i oferowanej.
Ale nie ta!

> Co mogę robić czyli co mógłbym robić co potrafię
> - praca zdalna czyli robiona w domu
> - prace administracyjne ,

Co rozumiesz przez "prace administracyjne"?

>prace przy wpisywaniu danych ,

Sorki, ale do tego należy nauczyc się poprawnie pisać. Bezbłędnie. No i nie
dawać spacji przed znakami przestankowymi.

>wystawianiu
> aukcji na allegro

Jak wyżej.
Choć jesli się obeserwuje radosną dzialalność słowotwórczą na Allegro,
wcale nie wydaje się to takie oczywiste ;-)
[...]

> - admirowania forum dyskusyjnym

Słucham? 8-)

> ,pisania artykułów itd.

:-D
Czyli chciałbys zostac dziennikarzem?

> Moje Wymagania
> Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
> współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie

Starając się o pracę nalezy wymienić swoje kwalifikacje, umiejętności,
praktyke zawodową, ukończone szkoły, kursy, uczelnie, jakie znasz języki
itd. Kłaść nacisk na to, co Ty mozesz oferowac pracodawcy i w czym jestes
lepszy od innych starających się o to samo stanowisko. Nie jest dobrze
widziany tekścik "abym mial zajęcie".
To oczywiście na przyszłośc i nie na tę grupe dyskusyjną .

Poczytaj sobie w Internecie coś na temat autoprezentacji, listów
motywacyjnych, CV.
Powodzenia życzę!
Kama

3. Data: 2007-05-30 21:59:12

Od: "Wolvier" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W ten sposób na pewno nie znajdziesz. Pisze się list motywacyjny, CV i wysyła
> do zainteresowanych...

Do tego wyszukiwanie google. Temat co jakiś czas się powtarza i przewija się co
jakiś czas;
m.in. niepelnosprawni.pl i ipon.pl czy actus, a nawet standardowe portale typu
infopraca albo tablice ogłoszeń w stylu gumtree.

4. Data: 2007-05-30 22:59:32

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilka" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> W ten sposób na pewno nie znajdziesz.

To flagowy tekst szanownego kolegi.
Stara PRLowska szkoła szukania pracy :-)
Wysyła wszędzie i czeka na propozycje.
W tym roku ten tekst gościł tu, już min. 4 razy.
Bywa też na innych grupach i w ogłoszeniach.
Może ktoś ma jakieś kontakty, możliwości
i pomoże coś koledze znależć?
Ja już dawno wycofałem się z rynku pracy
i utraciłem kontakty z wieloma ludzmi.
Wśród rodziny i garstki przyjaciól, raczej
nic nie znajdę.

dla kontrastu
Ciekawe hasło a propos parkowania
pozostawienie samochodu w miejscu dla inwalidy
pozostawienie u w miejscu dla inwalidy
Re: Gotowi do pracy