Piscje, przęstka pospolita i lilie w zimie

1. Data: 2005-10-20 08:41:46

Temat: Piscje, przęstka pospolita i lilie w zimie
Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jako że nadchodzi zima to mam pytanie co zrobić z roślinami w oczku takimi
jak piscje i lilie ? oczko ma głębokość około 1 metra i zastanawiam się czy
lilie zostawić czy wyciągać ? w drugim stawie jakie mam (naturalnym takim w
polach) lilie są przez cały rok w stawie i nic im nie jest czy w moim oczku
też je zostawić czy wyciągać ? a co do piscji to oczywiście muszę je wyjąć
tylko niewiem w jakich warunkach przechowywać ? w beczce z zimną wodą ? w
ciepłym czy w zimnym pomieszczeniu ? i to samo z przęstką co z nią zrobić ?

Pozdr.

2. Data: 2005-10-20 18:54:37

Temat: Re: Piscje, przęstka pospolita i lilie w zimie
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miro wrote:
> [...]
> w jakich warunkach przechowywać ? w beczce z zimną wodą ? w ciepłym
> czy w zimnym pomieszczeniu ? i to samo z przęstką co z nią zrobić ?

Lilie wodne i przęstka bez problemu zimują w oczku.
Pistie najlepiej przezimować na kompostowniku ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

Kaktusy - doswietlanie
liście