Pitera pitoli jak jej każe PO.

1. Data: 2016-05-22 18:42:35

Temat: Pitera pitoli jak jej każe PO.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Po Przecinku", TVP Info - przed chwilą Julia Pitera ogłosiła, że "suweren
[czyt. społeczeństwo] źle zagłosował, sytuacja w Polsce jest zła i
niebezpieczna, nieraz w historii tak bywało" i dlatego rolą polityków jest
nadzór/wpływ nad suwerenem w podejmowaniu decyzji co do losów państwa itp.
No LOL!
:-D
:-D
:-D

2. Data: 2016-05-22 20:55:58

Temat: Re: Pitera pitoli jak jej każe PO.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-22 o 18:42, Ikselka pisze:
> "Po Przecinku", TVP Info - przed chwilą Julia Pitera ogłosiła, że "suweren
> [czyt. społeczeństwo] źle zagłosował,

I czego znowu nie zrozumiałaś?

> sytuacja w Polsce jest zła i
> niebezpieczna,

Bo gdybyś uczyła się historii, to byś wiedziała, że społeczeństwo
potrafi zagłosować tak, że może to się skończyć obozami koncentracyjnymi.
Jak się głosuje na patałachów, którzy mają w dupie konstytucję to jest
to sytuacja jak najbardziej niebezpieczna.

> nieraz w historii tak bywało" i dlatego rolą polityków jest
> nadzór/wpływ nad suwerenem w podejmowaniu decyzji co do losów państwa itp.
> [...]

Jedno jest pewne, zawsze w społeczeństwie znajdzie się część takich
oszołomów, dla których obozy koncentracyjne to nie niebezpieczeństwo,
lecz okazja do załapania "ciekawej" posady umożliwiającej spełnienie ich
chorych fantazji, polegających na eksterminacji tych, których nienawidzą
tylko dlatego, że są inni.
Ty nie postrzegasz tego jako niebezpieczeństwo, lecz jak wybawienie i
dlatego z takich wypowiedzi się śmiejesz. Nie jesteś w stanie ogarnąć
tego swoim umysłem, bo nie jesteś fizycznie zdolna do jakiejkolwiek
głębszej refleksji. O wyciąganiu wniosków z historii nawet nie wspominając.
To nie twoja wina. Tak jak nie każdy rodzi się z predyspozycjami na
sportowca, tak tacy jak ty, rodzą się z niezbyt lotnym umysłem. I tego
nie przeskoczysz.

Dlatego właśnie, że tacy jak ty się rodzą, rolą polityków jest nadzór
nad takimi jak ty i wymyślaniu zabezpieczeń przed efektami głosowań
takich jak ty. Między innymi dlatego politycy wymyślili Trybunał
Konstytucyjny. Ale tego też nie zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-05-22 22:51:48

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> I czego znowu nie zrozumiałaś?

p.Piterze dupka się pali:
http://reprywatyzacja.miastojestnasze.org/

to ta pani na środku.

4. Data: 2016-05-22 23:19:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2016 13:51:48 -0700 (PDT), v...@g...com
napisał(a):

> p.Piterze dupka się pali:
> http://reprywatyzacja.miastojestnasze.org/
>
> to ta pani na środku.

To jest oczywiste.
W cytowanej wypowiedzi tej żenującej paniusi przebija to, jak bardzo PO
tkwi NADAL w matriksie, jak bardzo im arogancja władzy zaburzyła poczucie
realiów. A te realia są takie, że oto ów "suweren" wybrał PiS i nie dał
sobą manipulować skompromitowanej władzy PO, która niczego nie zrobiła dla
"suwerena", a tylko szkodziłai szkodzić zamierzała dalej. Oto "suweren' się
obudził z 8-letniego letargu i PO nie może w tę oczywistość uwierzyć do tej
pory!

5. Data: 2016-05-23 07:11:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzór/wpływ nad suwerenem w podejmowaniu decyzji co do losów państwa itp.

To zdaje się ta sama paniusia, co jakiś czas temu błysnęła publicznie
tezą, iż obniżka podatków może bardzo zaszkodzić przedsiębiorcom :)
Czasem ją pokazują w różnych programach. I o ile co do innych polityków
mam różne wrażenia o rozpiętości od aniołka do chuja. To w przypadku tej
pani mam wrażenie, że nie jest ona ani zła, ani dobra tylko po prostu
głupia. Taka Foremniak polskiej polityki :)

Dębska

6. Data: 2016-05-23 07:48:26

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-23 o 07:11, Przemysław Dębski pisze:

> To zdaje się ta sama paniusia, co jakiś czas temu błysnęła publicznie
> tezą, iż obniżka podatków może bardzo zaszkodzić przedsiębiorcom :)

Bo może.

> [...]
> mam różne wrażenia o rozpiętości od aniołka do chuja. To w przypadku tej
> pani mam wrażenie, że nie jest ona ani zła, ani dobra tylko po prostu

To tak jak ci, co nie widzą związku między wysokością podatków, a
wpływami do budżetu i nie zdają sobie sprawy jaki to może mieć wpływ na
przedsiębiorstwa. I nie tylko na przedsiębiorstwa.
Takie krótkowzroczne myślenie nie jest złe, ani dobre tylko po prostu
głupie.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2016-05-23 09:06:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>To zdaje się ta sama paniusia, co jakiś czas temu błysnęła publicznie tezą,
>iż obniżka podatków może bardzo zaszkodzić przedsiębiorcom :)

Ale to pasowałoby to pisekonomii, jak ulał, no i do ciebie :-)

8. Data: 2016-05-23 13:08:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2016 07:11:30 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> pani mam wrażenie, że nie jest ona ani zła, ani dobra tylko po prostu
> głupia. Taka Foremniak polskiej polityki :)

Nic dodać, nic ująć.

9. Data: 2016-05-23 13:09:58

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Bo może.

Znaczy amerykańce bardzo cierpią z powodu 7% podatku,
za to UE kwitnie bardzo bardzo ze swoim 20%?

Fakty się liczą panie a nie twoje chciejstwo,
a fakty są takie iż peło przekroczyła punk krytyczny,
dlatego też duże firmy przenoszą siedzibę tam gdzie
jest korzystniej.

10. Data: 2016-05-23 14:58:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2016 04:09:58 -0700 (PDT), v...@g...com
napisał(a):

> Znaczy amerykańce bardzo cierpią z powodu 7% podatku,
> za to UE kwitnie bardzo bardzo ze swoim 20%?
>
> Fakty się liczą panie a nie twoje chciejstwo,
> a fakty są takie iż peło przekroczyła punk krytyczny,

...kradziejstwa.
Np na 500+ "nie było", a tu PiS udowodnił, że było. Co się stało w tą pulą
pieniędzy za PO? Co by się stało z tymi pieniędzmi dziś - w "wykonie" PO?
Wniosek jest oczywisty: trafiłyby dla kolesi "do podziału".
:-/

Babę zesłał Bóg...
Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -