Pitera pitoli jak jej każe PO.

71. Data: 2016-05-30 18:27:04

Temat: Re: Pitera pitoli jak jej każe PO.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko dlatego, że się Tobie nie należy? Przecież pobiegłabyś z wnioskiem w
> podskokach, gdybyś miała drugie dziecko. LOL

Można dostać i na jedno.
Wystarczy nie chcieć robić.
Ale nie każdego na to stać.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

72. Data: 2016-05-30 18:28:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

s-minus.html#ixzz4A2zmObLV

> Chyba wiesz, że mam za stare dzieci, więc nie. Ale gdybym miała dzieci w
> stosownym wieku, na pewno bym złożyła - bo niby dlaczego nie, skoro
> przecież jestem zadowolona z rządów PiS :->

Dlatego nie złożyłam.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

73. Data: 2016-05-30 18:28:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tusk zabrał (na co?) z 2 filaru i Polacy to lekko przełknęli, to PiS (na
> dzieci!) zabierze z 1-go. I najwyżej. C'nie? :->

Mów za siebie.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

74. Data: 2016-05-30 19:35:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2016 o 23:35, Ikselka pisze:

> Tylko dlatego, że się Tobie nie należy? Przecież pobiegłabyś z wnioskiem w
> podskokach, gdybyś miała drugie dziecko. LOL

To dokładnie tak samo, jak ty biegasz po swoje dopłaty z UE, kocie.
Z tą tylko różnicą, że na mnie i mojej rodzinie budżet państwa i tak
wyszedłby na plus. Nawet więcej niż 500.

Ewa

75. Data: 2016-05-30 19:37:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2016 o 23:32, Ikselka pisze:

> Chyba wiesz, że mam za stare dzieci

No widzisz, Qra wie, a tobie się wiedzieć nie chce. Bo czubek własnego
nosa ci przeszkadza.

Ewa

76. Data: 2016-05-30 22:03:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 18:27:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-29 23:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Można dostać i na jedno.
> Wystarczy nie chcieć robić.
> Ale nie każdego na to stać.

No to wreszcie - złożyłaś, czy nie?
:->

77. Data: 2016-05-30 22:03:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 18:28:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-29 23:32, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

s-minus.html#ixzz4A2zmObLV

> Dlatego nie złożyłam.

Trele morele.

78. Data: 2016-05-30 22:04:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 18:28:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-30 14:08, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Mów za siebie.

Widzę, ze trafiło.

79. Data: 2016-05-30 22:04:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 19:35:02 +0200, FEniks napisał(a):

> To dokładnie tak samo, jak ty biegasz po swoje dopłaty z UE

Widzę, że boli.

80. Data: 2016-05-30 22:05:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 19:37:09 +0200, FEniks napisał(a):

> No widzisz, Qra wie, a tobie się wiedzieć nie chce. Bo czubek własnego
> nosa ci przeszkadza.

Zejdź z mojego nosa, bo kichnę.

Babę zesłał Bóg...
Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -