Pizza - prosba o przepis

1. Data: 2001-11-13 08:45:20

Temat: Pizza - prosba o przepis
Od: j...@w...pl (Jarek Ziemowicki) szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,
Niedawno dowiedzialem sie o tej grupie i mysle ze tutaj wlasnie
znajde pomoc.
Otoz chcialbym zrobic mojej dziewczynie kolacja na nasza rocznice i
chcialbym sam wlasnorecznie zrobic pizze - najlepiej taka, jaka mozna
zjesc w PizzaHut [oboje ją bardzo lubimy - a najbardziej z salami].
Nie chce kupowac gotowej, ale chce zrobic sam - tak by zrobic
wrazenie na mojej dziewczynie.
Bardzo poprosze o przepis - taki bardzo dokładny - nie jestem bowiem
zbyt zaawansowany w sprawach kuchennych - ale wody nie przypalam ;-).
Przepisy poprosze najlepiej na priva.

Z góry serdecznie dziekuje
Pozdrawiam bardzo mocno
Jarek
ps. to bardzo pyszna grupa!

Nagrywarka SONYx16 za 419zł. Sklep Wirtualnej Polski zaprasza!
Kliknij i zobacz! < http://www.ws.pl/komputery/index.html?prodid=1NAIDSO
N0107 >

1. Data: 2001-11-13 09:09:12

Temat: Re: Pizza - prosba o przepis
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Nov 2001 09:45:20 +0100, j...@w...pl (Jarek
Ziemowicki) wrote:

> [...]
>Bardzo poprosze o przepis - taki bardzo dok?adny - nie jestem bowiem
>zbyt zaawansowany w sprawach kuchennych - ale wody nie przypalam ;-).

Co to to nie, zadnej pizzy, w ogole. niegdy . wcale. tu sa tylko
racuchy i tiramisu...a nie chcailbys skrzydelek z KFC??
Krysia

P.S. TO sa tematy walkowane od jakiegos czasu i wlasciwie kazdy
nowy czlwoeik chce tych przpepisow, wiec zdajesz sobie sprawe, ze
wiekszosc z krzykiem ucieka na takie haslo..;))

niemniej jednak jak masz troche czasu to polec do archiwum grupy
gdzie na pewno znajdziesz DUZO przpeisow i pomyslow na pizze...i
na tiramisu...i skrzydelka...i nawet racuchy!

Mam nadzieje, ze Cie kompletnie nie odstraszylam, nie uciekaaaaj

O qrcze, PS mi sie wiekszy zrobil niz sam post

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-13 09:15:36

Temat: Odp: Pizza - prosba o przepis
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Ziemowicki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> Otoz chcialbym zrobic mojej dziewczynie kolacja na nasza rocznice i
> chcialbym sam wlasnorecznie zrobic pizze - najlepiej taka, jaka mozna

jesli dasz przepis na racuchy to Ci powiem gdzie znajdziesz przepis na pizze

MechaGodzilla

1. Data: 2001-11-15 11:00:18

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl (Jarek Ziemowicki) napisal(a) nam tak:
>najlepiej taka, jaka mozna
>zjesc w PizzaHut

ale kiedy pizza z Pizzy Hut to jak, no jak, no jak Alfa Romeo ze
znaczkiem Dajewuu
!

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
A. Osiecka
Nie daj mi Boze, bron Boze sprobowac

Znowu jestem!
Dziś 13
Spotkanie w Poznaniu - link nie dziala (Herbatko help jednak ... :)))
Juz miesiac wzeszedl..
Mniamusna zupa z soczewicy (juz daaaawno obiecana)