Re: Pizza - prosba o przepis

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pizza - prosba o przepis
Date: Tue, 13 Nov 2001 09:09:12 +0000

On 13 Nov 2001 09:45:20 +0100, j...@w...pl (Jarek
Ziemowicki) wrote:

>Dzien dobry,
>Niedawno dowiedzialem sie o tej grupie i mysle ze tutaj wlasnie
>znajde pomoc.
>Otoz chcialbym zrobic mojej dziewczynie kolacja na nasza rocznice i
>chcialbym sam wlasnorecznie zrobic pizze - najlepiej taka, jaka mozna
>zjesc w PizzaHut [oboje j? bardzo lubimy - a najbardziej z salami].
>Nie chce kupowac gotowej, ale chce zrobic sam - tak by zrobic
>wrazenie na mojej dziewczynie.
>Bardzo poprosze o przepis - taki bardzo dok?adny - nie jestem bowiem
>zbyt zaawansowany w sprawach kuchennych - ale wody nie przypalam ;-).
> [...]

Co to to nie, zadnej pizzy, w ogole. niegdy . wcale. tu sa tylko
racuchy i tiramisu...a nie chcailbys skrzydelek z KFC??
Krysia

P.S. TO sa tematy walkowane od jakiegos czasu i wlasciwie kazdy
nowy czlwoeik chce tych przpepisow, wiec zdajesz sobie sprawe, ze
wiekszosc z krzykiem ucieka na takie haslo..;))

niemniej jednak jak masz troche czasu to polec do archiwum grupy
gdzie na pewno znajdziesz DUZO przpeisow i pomyslow na pizze...i
na tiramisu...i skrzydelka...i nawet racuchy!

Mam nadzieje, ze Cie kompletnie nie odstraszylam, nie uciekaaaaj

O qrcze, PS mi sie wiekszy zrobil niz sam post

K.T. - starannie opakowana