Placki z sera żółtego z bananami

1. Data: 2002-08-25 12:23:04

Temat: Placki z sera żółtego z bananami
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 dag sera żółtego
1 duże lub 2 małe jajka
1/2 płaskiej łyżki mąki
1/2 małej cebuli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
sól i pieprz
olej
3 banany

Ser zetrzeć na tarce z grubymi oczkami, cebulę obrać i zetrzeć na
drobnej tarce. Połączyć składniki, dodać sól, pieprz i mąkę. Gdyby
ciasto było zbyt rzadkie, lepiej zagęścić dodając jeszcze ser niż
zwiększając ilość mąki. Dosypać proszek do pieczenie i dokładnie
wymieszać. Placki wykładać łyżką na rozgrzany olej i smażyć na
rumiano z obu stron. Na drugiej patelni można równolegle wrzucać na
rozgrzany olej plasterki banana. Smażyć je po 1/2 minuty z obu stron.
Plasterki układać na gorących plackach. Podawać od razu.

przepis ze strony super expressu

1. Data: 2002-08-25 15:30:48

Temat: Re: Placki z sera żółtego z bananami
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in news:akai5j$2dr2$1@pingwin.acn.pl:

> [...]
> rozgrzany olej plasterki banana. Smażyć je po 1/2 minuty z obu stron.
> Plasterki układać na gorących plackach. Podawać od razu.

Hej, hej!Droga Reno prosze o sprostowanie, gdyz mam watpliwosci:)
-->
cytuje caly przepis bo jakas niescislosc sie wkradla:
- po pierwsze primo:co z jajkami? dodac do sera?

- po drugie primo;) w ciescie prawie nie ma maki(1/2 plaskiej lyzki)czy po
wrzuceniu plackow na patelnie ser sie nie rozleje?

pozdrawiam cieplucho-spragniona roztopionego sera mishka

1. Data: 2002-08-25 17:10:55

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - po pierwsze primo:co z jajkami? dodac do sera?

chmmm, to nie moj przepis, jeszcze go nie robilam sama, ale zapisalam,
bo wyglada smakowicie. mi sie wydaje, ze jak jest napisane w przepisie
"polaczyc skladniki", to chodzi o wszystkie, a nie tylko ten ser i
cebule - ja bym tak zrobila.

> - po drugie primo;) w ciescie prawie nie ma maki(1/2 plaskiej
lyzki)czy po
> wrzuceniu plackow na patelnie ser sie nie rozleje?

wiesz co - ale jest duzo serka zoltego - moze tak ma byc, zreszta jak
polaczysz wszystkie skladniki ,to sama zobaczysz jaka wyjdzie
konsystencja. powinna wyjsc taka "gesta smietana". moze caly bajer
tego przepisu, ze glownym skladnikiem jest ser i placuszki wyjda takie
chrupiace?:) obiecuje, ze doloze wszelkich staran, zeby jutro
empirycznie zglebic ten przepis i zdam wtedy relacje.

> pozdrawiam cieplucho-spragniona roztopionego sera mishka

ja tez:) wczoraj robilam nalesniki z dodanym piwem zamiast mleka +
duzo bazylii, a dzis racuchy piwne (przepisy post wyzej) - obydwa
przepisy wyszly bomba!

1. Data: 2002-08-26 16:49:23

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec zrobilam i mi przy tak malej ilosci maki sie nie rozwalily -
ser i jajko to wystarczajace lepiszcze. wyszly chrupiace, pyszne,
zlotawo-brazowiutkie. strasznie syte - chyba mi w brzuchu urosly -
ledwo zyje:)

1. Data: 2002-08-27 11:23:15

Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in news:akdm5f$29bv$1@pingwin.acn.pl:

> [...]
> ser i jajko to wystarczajace lepiszcze. wyszly chrupiace, pyszne,
> zlotawo-brazowiutkie. strasznie syte - chyba mi w brzuchu urosly -

super xtra, bardzo sie ciesze, ze wyszly i na kolacje tez sobie zmontuje.
Dzieki za przetarcie sciezek.
pozdroofka seroofka
-
mishka