Plaga fałszywych alarmów bombowych

1. Data: 2016-12-15 15:33:33

Temat: Plaga fałszywych alarmów bombowych
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za PRL tak nie było. Plaga przyszło wraz z "demokracją".
Wystarczy że ktoś anonimowo zadzwoni, bez żadnych dowodów, to wiadomo że
żadnej bomby nie ma, ale jest obowiązek posłuchania się "żartownisia"

2. Data: 2016-12-15 15:52:41

Temat: Re: Plaga fałszywych alarmów bombowych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Za PRL tak nie było. Plaga przyszło wraz z "demokracją".
> Wystarczy że ktoś anonimowo zadzwoni, bez żadnych dowodów, to wiadomo że
> żadnej bomby nie ma, ale jest obowiązek posłuchania się "żartownisia"

Były inne plagi. A właściwie jedna - czerwona.
A demokracja kosztuje. Demokracja to nie raj ani jakaś ziemia obiecana.

--
XL

3. Data: 2016-12-15 21:05:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Były inne plagi. A właściwie jedna - czerwona.
> A demokracja kosztuje. Demokracja to nie raj ani jakaś ziemia obiecana.

To tylko rządy osłów prowadzonych przez hieny

--
Chiron

4. Data: 2016-12-15 22:13:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...pl> wrote:

> To tylko rządy osłów prowadzonych przez hieny
>
> --
> Chiron

Oczywiście - taki sam folwark zwierzęcy jak socjalizm, z tą różnicą, że
złudzenia wolno ludziom mieć.

--
XL

5. Data: 2016-12-15 22:15:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 21:05, Chiron pisze:

> To tylko rządy osłów prowadzonych przez hieny

Na tym świecie nie ma idealnych rządów. Trzeba czekać na Królestwo
Niebieskie.

6. Data: 2016-12-15 22:19:55

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Na tym świecie nie ma idealnych rządów. Trzeba czekać na Królestwo
> Niebieskie.

Od tysięcy lat ludzie próbują ulepszyć ten świat a Ty chciałbyś jednym
zdaniem skończyć z tymi próbami...? Może jednak moja Utopia sprawdzi się
i zda egzamin...?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

7. Data: 2016-12-15 22:21:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 22:19, LeoTar pisze:
> Od tysięcy lat ludzie próbują ulepszyć ten świat a Ty chciałbyś jednym
> zdaniem skończyć z tymi próbami...? Może jednak moja Utopia sprawdzi się
> i zda egzamin...?

Nie sądzę. To że rodzice będą "inicjować seksualnie" swoje dzieci
niczego nie poprawi.

8. Data: 2016-12-15 22:24:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Na tym świecie nie ma idealnych rządów. Trzeba czekać na Królestwo
> Niebieskie.

A Ty ciągle swoje. Weź się już odpręż, przestań ciągle memento mori i
memento mori.
:-)
--
XL

9. Data: 2016-12-15 22:35:02

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Nie sądzę. To że rodzice będą "inicjować seksualnie" swoje dzieci
> niczego nie poprawi.

Przede wszystkim to nie rodzice będą inicjować dzieci, tylko dzieci będą
przechodzić inicjację do dorosłości przy pomocy rodziców. Dzięki temu
aktowi staną się równe swoim Stwórcom-nauczycielom-opiekunom, to po
pierwsze. Córki staną się siostrami swoich matek a synowie braćmi swoich
ojców, to po drugie. Po trzecie, wszystko dokona się przy zachowaniu
wolności i nienaruszalności praw dziecka (a więc i człowieka). Równość
między dzieckiem a jego stwórcą zapobiegnie powstawaniu kompleksu
Edypa/Elektry a więc zapewni absolutne poczucie własnej wartości, wiarę
we własne siły a więc zaufanie i szacunek dla samego/ej siebie -
dziecko(człowiek) staje się równy swemu Stwórcy za tegoz Stwórcy wiedzą
i zgodą przez co nie musi ukrywać swej relacji z rodzicami za fasadą
bóstwa. Znika więc potrzeba tworzenia osobowego boga oraz całej religii
jako nadbudowy objaśniającej ideę osobowego boga. Itd, itd... :-)

10. Data: 2016-12-15 23:27:07

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Od tysięcy lat ludzie próbują ulepszyć ten świat a Ty chciałbyś jednym
> zdaniem skończyć z tymi próbami...? Może jednak moja Utopia sprawdzi się i
> zda egzamin...?

W tym problem. Ludzie- podpatrując naturę- ulepszali swoje niedoskonałe
rolnictwo, budownictwo, etc. Jednak prawdy dotyczące podstawowych potrzeb
człowieka od 80 tysięcy lat pozostawały te same. I nagle przyszedł
Marx&Engels&Lenin GMBh i ludziom udało się wmówić, że zamiast podpatrywać
naturę i ją naśladować- mają ją zmieniać! No a skoro już nalezy zmieniać
naturę- no to dlaczego nie zmieniać podstawowych ludzkich potrzeb: potrzeby
bycia kochanym, potrzeby kochania, potrzeby religijności, potrzeby
nieśmiertelności (realizowanej najczęściej poprzez posiadanie potomstwa),
etc? Zmienić się nie dało- no bo ludzie zawiedli. No to postanowiono
wychować nowego człowieka, któremu zostaną wmówione nowe potrzeby, które-
będąc przekonany, że to jego własne- będzie chciał realizować. Coraz to nowy
ulepszacz ludzkości się pojawia- ba! Już przecież w zamierzchłych czasach
historycznych był sobie niejaki Damastes! Koniecznie chcesz zapisać swoje
nazwisko w historii- i to obok takich naprawiaczy ludzkości jak Pol-pot?
Jego idea też była słuszna- jak Twoja. No ale ludzie nie dorośli...

--
Chiron

Reinkarnacja to doktryna Lucyfera
Orientacje a parafilie