Plama z wosku

1. Data: 2005-10-04 08:05:29

Temat: Plama z wosku
Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, to chyba nie ta grupa. Mam pytanie i baaaardzo prosze o szybka
odpowiedz. Poplamilam spodnie woskiem( dosyc spore plamy), chcialam je
usunac prasujac je zelazkiem przez bibule, nastepnie wypralam je mocno w tym
miejscu..to nic nie dalo, co zrobic??? (wosk jest dokladnie usuniety ze
spodni)
Bardzo prosze o rade!!!!! Monika

2. Data: 2005-10-04 09:36:29

Temat: Re: Plama z wosku
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

irena napisał(a):
> przepraszam, to chyba nie ta grupa. Mam pytanie i baaaardzo prosze o szybka
> odpowiedz. Poplamilam spodnie woskiem( dosyc spore plamy), chcialam je
> usunac prasujac je zelazkiem przez bibule,

Sposób bardzo dobry i skuteczny zazwyczaj.

nastepnie wypralam je mocno w tym miejscu..to nic nie dalo, co zrobic???

Po co? Dlaczego? W czym wyprałaś i w jakiej temperaturze?

> (wosk jest dokladnie usuniety ze spodni)

To twoja opinia a jakie są fakty?

> Bardzo prosze o rade!!!!! Monika

Zacznij od podania jaka to tkanina, kolor, faktura.
;-)
pozdr. Jerzy

czas na grzanca-jak go robicie?
ryby