Plamienie !!!

1. Data: 2004-08-09 19:38:55

Temat: Plamienie !!!
Od: "Maciek-Serce74" <s...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie? Dwa dni po regularnej miesiączce mam plamienia. Plamienie jest
koloru brunatnego,przypomina wydzieline,która występuje pod koniec cyklu
miesiączkowego. Nie występuje przy tym żadna inna dolegliwość. Co może być
przyczyną takiego objawu? Proszę o odpowiedż.Dziękuje!

2. Data: 2004-08-10 11:24:21

Temat: Re: Plamienie !!!
Od: "maja/grygi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to jeszcze koniec miesiączki i błona jeszcze się złuszcza. Poczekaj
jeszcze za 2 dni a jak nie przejdzie to do lekarza!

3. Data: 2004-08-10 12:13:20

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja/grygi" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> Może to jeszcze koniec miesiączki i błona jeszcze się złuszcza.

Błona? :-D

D.

apap i sześciolatek...:-(
Włosy:-(