powiększona węzły chłonne?

1. Data: 2004-08-09 15:43:18

Temat: powiększona węzły chłonne?
Od: "maja/grygi" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 tyg. czuję dziwne ciągnięcie pod pachą i wyrosła mi gula ale lakarka
stwierdziła że to chyba nie węzły chłonne, jak określiła, "sama nie wiem".
Ten ból nie jest ciągły, czasem jest tak że zaboli tylko raz dziennie. Ale
teraz to boli mnie jeszcze pachwina i szyja, wszystko po prawej stronie. Na
szyji tuż jakby pod żuchwą wyszła mi mała gulka. Chwilami poboli ale
przestaje. Nie wiem w końcu czy to węzły czy nie. Nie chcę brać antybiotyku
bo staramy się o dziecko. Poradźcie czy to może być coś groźnego czy może
samo przejdzie.
Pozdrawiam
Magda