Plamy na dłoniach

1. Data: 2002-01-01 13:13:03

Temat: Plamy na dłoniach
Od: "Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły mi się na rękach takie czerwone plamy, skóra w tym miejscu jest
bardzo wyschnięta. Podejrzewam, że przyczyną tego jest działanie mrozu. Jak
przyśpieszyć gojenie się tego - stosować jakąś maść, krem czy nic nie robić?

2. Data: 2002-01-01 14:05:40

Temat: Re: Plamy na dłoniach
Od: "ja" <j...@j...ja> szukaj wiadomości tego autora

ale najpierw radze wyprobowac linomag i cieple skorzane rekawiczki. powinno
pomoc. moj braty tez mial cos takiego jak tylko zaczely sie mrozy - linomag
<masc> choc troche nieprzyjemny zapach ma i sie nie wchlania, ale chwilka
cierplwosci i cieple rekawice powinny pomoc. pozdrawiam. j.a.

3. Data: 2002-01-01 14:12:25

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jak
> przyśpieszyć gojenie się tego - stosować jakąś maść, krem czy nic nie

Ja tez mam takie cos zawsze po mrozie... jesli ktos moze pomoc, to rowniez
bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam Argon

4. Data: 2002-01-01 14:19:27

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@t...pl> skrev i meddelandet
> [...]
mrozu. Jak
> przyśpieszyć gojenie się tego - stosować jakąś maść, krem czy nic nie

Egzema? Jesli to to, bardzo Ci wspolczuje. Moje dzieciatko ma takie cos
na buzi, jak tylko zjem cos nieodpowiedniego :-(((
Leczy sie to sterdami :-(((
magda

5. Data: 2002-01-01 19:42:58

Od: "iwona" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jak
> przyśpieszyć gojenie się tego - stosować jakąś maść, krem czy nic nie

Smarować czymś natłuszczającym. Nie tylko przed wyjściem na dwór ale
profilaktycznie cały dzień, by nie dopuszczać do przesuszenia skóry. Może
byc choćby zwykła maść z wit. A (kosztuje grosze). Inne środki to kremy
Oilatum, Lipobase, Linola, Topialyse, Trixera (te środki są droższe). Co do
przyczyn - poza mrozem mogą to być np. wełniane rękawiczki.

Iwona

6. Data: 2002-01-02 18:17:42

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam krem xerand firmy la roche posay czy jakoś sie to pisze

Użytkownik Piotrek <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

7. Data: 2002-01-03 10:22:39

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> polecam krem xerand firmy la roche posay czy jakoś sie to pisze

Mozna sie spytac jaka cena moze byc tego kremu ??? i czy jest na recepte ???
chyba bez, bo w sumie teraz to prawie wszystko jest juz bez..
pozdrawiam Argon i dziekuje za odpowiedz

Jakie ćwiczenia na poprawe sylwetki/skrzywienie kręgosłupa ?
badanie cytologiczne
Antykoncepcja
MP System
martwica aseptyczna