Jakie ćwiczenia na poprawe sylwetki/skrzywienie kręgosłupa ?

1. Data: 2002-01-01 11:27:59

Temat: Jakie ćwiczenia na poprawe sylwetki/skrzywienie kręgosłupa ?
Od: "KeHMaL" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieją jakies ćwiczenia poprawiające sylwetkę. Może szanowni
grupowicze znaja jakiś adres na ktrym będe mógł wiecej o tym poczytać ?

Pozdrawiam KeHMaL

2. Data: 2002-01-01 13:07:08

Od: "ja" <j...@j...ja> szukaj wiadomości tego autora

w najblizszej poradni powinni miec takie ulotki , stare bo stare ale jare :)
te cwiczenia nazywaja sie izome(t?)ryczne. nie jestem pewnien co do tego
"t". one poprawiaja sylwetke, ale tylko gdy cwiczy sie wytrwale i bardzo
systematycznie. generalnie, kiedy chodzilem dawno temu na "korekcyjna" to
bardzo tego nie lubilem - stare smierdzace materace, okropne worki i
krzyczaca pani - ale gdybym cwiczyl w domu - nie zmusil bym sie do cwiczen.
mimo ze nie lubilem chodzic na korekcyja, bardzo dobrze sie czulem - rano
wstawalem wypoczety i rzeski - kiedy przestalem chodzic , mocno sie
"zastalem". jednym slowem - dobra rzecz , ale trzeba chciec :)))

3. Data: 2002-01-03 16:58:51

Od: "Marzena" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na stronę www.poradnikmedyczny.pl/archiwum_wyn.php3?Identyfika
tor=292
Użytkownik KeHMaL <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0sbun$gn7$...@n...tpi.pl...
> Czy istnieją jakies ćwiczenia poprawiające sylwetkę. Może szanowni
> grupowicze znaja jakiś adres na ktrym będe mógł wiecej o tym poczytać ?
>

> Pozdrawiam KeHMaL

badanie cytologiczne
Antykoncepcja
MP System