Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel przedszkola (grupa integracyjna)

1. Data: 2003-11-28 19:51:04

Temat: Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel przedszkola (grupa integracyjna)
Od: "Vasken" <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piszę po raz pierwszy na tej grupie więc jak nastąpi z mojej strony
naruszenie zasad netykety to proszę o wybaczenie. Sprawa jest że tak powiem
bardzo ważna dla mnie a to nie moja branza więc sie nie orientuję. Chodzi
mianowicie o PLAN ROZWOJU NA NAUCZYCIELA ZAWODOWEGO - NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA
(GRUPA INTEGRACYJNA) Obiecałem koledze że pomogę jego żonie znaleźc coś na
ten temat. Szukam informacji i ewentualnie gotowego planu do wglądu.
Próbowałem szukac tradycyjnymi metodami na grupach dyskusyjnych ale nie
przyniosło to rezultatu, owszem jest tego mnóstwo ale niestety nie dotyczy
to nic przedszkola. Wiec prosze o jakieś info jeśli ktos się spotkał z tym
akurat tematem. Jak juz mówiłem jestem zupełnym laikiem w tych sprawach.
Dziękuje z góry
Pozdrawiam
Vasken

2. Data: 2003-12-04 14:07:14

Od: "Kr" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vasken" <v...@h...com> napisał w wiadomości

Sprobuj tutaj:
http://PLAN_ROZWOJU_NA_NAUCZYCIELA_ZAWODOWEGO-NAUCZY
CIEL_PRZEDSZKOLA_(GRUPA_INTEGRACYJNA).ag.bocznica.or
g/

Stara matura z informatyki...
talony
Boska komedia