Stara matura z informatyki...

1. Data: 2003-11-28 18:36:13

Temat: Stara matura z informatyki...
Od: "kasanoff" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nurtuje mnie pewna kwestia odnosnie matury z informatyki. Z tego co dowied
zialem sie od nauczycieli, to matura (stara) z informatyki jest tylko ustn
- nie ma pisemnej :( Wczoraj dostalem jednak zagadnienia do egzaminu matu
ralnego. Wiekszosc pytan jest takich, ze odpowiedzenie na nie wymaga bezwz
glednie uzycia komputera - czyli byla by to juz matura pisemna... Np. zaga
dnienie: "odczytywanie informacji z bazy danych"...

Jak wiec jest z ta matura? A moze jednak jest i pisemna i ustna?

Pozdrawiam,
Michal Zabinski

2. Data: 2003-11-29 10:42:08

Temat: Re: Stara matura z informatyki...
Od: "Ark" <armar100(SPAM)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nurtuje mnie pewna kwestia odnosnie matury z informatyki. Z tego co dowied
> zialem sie od nauczycieli, to matura (stara) z informatyki jest tylko ustn

jest ustna powinny być 2 pytania z teorii i 1 praktyczne przy komputerze
czas 20 min
zakres materiału rozszerzony

ar

talony