testy klasa 6

1. Data: 2003-11-27 06:41:47

Temat: testy klasa 6
Od: "Mariusz" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mi może doradzić gdzie mogę znależć w sieci przykładowe testy
kompetencyjne dla klasy 6(może z ubiegłego roku)Posiadacza proszę o kontakt.
Mariusz GG 1474263

2. Data: 2003-11-27 14:51:21

Temat: Re: testy klasa 6
Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www2.gazeta.pl/edukacja/0,27096.html

--
iwona
:: http://republika.pl/zsi_lubin/ ::

3. Data: 2003-11-27 21:28:03

Od: "Marta&Roman" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:
> czy ktoś mi może doradzić gdzie mogę znależć w sieci przykładowe testy
> kompetencyjne dla klasy 6(może z ubiegłego roku)Posiadacza proszę o
> kontakt. Mariusz GG 1474263

Testy i wzory odpowiedzi do ściągnięcia na stronach OKE Poznań - dział
sprawdzian.

http://www.oke.poznan.pl/glowna.html

Banalne ? Jak nauczyciele języków obcych powinni zapisywać temat ?
FRANCUSKI - ŁÓDŹ - KOREPETYCJE
Studia PODYPLOMOWE - gdzei szukać minimów programowych
Nauka Rosyjskiego - MOŻE SŁOWNIK KTOŚ MA ???
Uzależnienie od internetu