Płody palce lizać

1. Data: 2014-12-29 15:58:35

Temat: Płody palce lizać
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.papilot.pl/wydarzenia/10646/Zupa-na-wywar
ze-z-ludzkiego-plodu-chinski-przeboj-kulinarny.html

2. Data: 2014-12-29 18:46:27

Temat: Re: Płody palce lizać
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja wrote:

> http://www.papilot.pl/wydarzenia/10646/Zupa-na-wywar
ze-z-ludzkiego-plodu-chinski-przeboj-kulinarny.html

Ten znany amator ludziny pewnie by się cieszył, gdyby mógł popróbować owego
specjału: http://pl.wikipedia.org/wiki/Issei_Sagawa
W końcu nawet nie ma tak daleko...

Jeżeli podobne wynalazki kulinarne dojdą za parę lat do nas, to chyba jednak
przejdę na wegetarianizm. Przenigdy nie można być pewnym, kto co pichci w
garnku.

--
????
???

3. Data: 2014-12-29 18:54:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:m7s41k$7ap$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> jednak
> przejdę na wegetarianizm. Przenigdy nie można być pewnym, kto co pichci w

Za parę lat- to zapewne będą t ui Chińczycy- a także wielki głód

--

Chiron

4. Data: 2014-12-29 19:17:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
ze-z-ludzkiego-plodu-chinski-przeboj-kulinarny.html

> Za parę lat- to zapewne będą t ui Chińczycy- a także wielki głód

Nie strasz, bo tego ostatniego raczej nie będzie. Ale sensu largo masz
rację, że będzie tu pusto i chujowo - zostaną same urzędasy, emeryci io
bezproduktywni rolnicy przeżerający eurodotacje, bo nikt normalny poza
ludźmi biorącymi w łapę jałmużny z Brukseli tu nie będzie miał po co
zapuszczać korzeni.

--
????
???

5. Data: 2014-12-29 19:18:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2014-12-29 22:02:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:m7s5sq$p2s$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
> bezproduktywni rolnicy przeżerający eurodotacje, bo nikt normalny poza
> ludźmi biorącymi w łapę jałmużny z Brukseli tu nie będzie miał po co

A wtedy to już bez problemu pognani z Palestyny mężowie i ich żony po prostu
się tu osiedlą.

--

Chiron

7. Data: 2014-12-30 00:12:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A wtedy to już bez problemu pognani z Palestyny mężowie i ich żony po
> prostu się tu osiedlą.

Bardzo prawdopodobne, ale ten obcy element niesłowiański był tu prawie
zawsze od czasów niepamiętnych. Rzeczywistość po '68 jest na tym tle jakimś
zupełnie wyjątkowym odcinkiem czasu.

Jescze pozostanie pytanie jak długo oni wytrzymają na tym tworzącym się
systematycznie i powoli zadupiu. Czy nie będzie to jedynie etap przejściowy
do wielkich skupisk Europy Zachodniej - Anterpii, Amsterdamu, Londynu
(etc.)? Bo jak znam życie, to ktoś tu przedobrzy tak, że nawet dla nich się
ten kraj raczej nie będzie nadawać.

Kusiłbym się na ryzyko przepowiedni, że w naszym Polo-bantustanie (a
przynajmniej w jego znakomitej większości) zarośnie zwyczajnie dżungla.

--
????
???

8. Data: 2014-12-30 00:12:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

Kusiłbym się na ryzyko przepowiedni, że w naszym Polo-bantustanie (a
przynajmniej w jego znakomitej większości) zarośnie zwyczajnie dżungla.

(Powrót Lasu Hercyńskiego hehe)

--
????
???

9. Data: 2014-12-30 03:43:59

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
Rewolucja wrote:

> [...]

przejdę na wegetarianizm. Przenigdy nie można być pewnym, kto co pichci w

Nie wiem czy ten nius jest prawdziwy, ale mnie to kojarzy się z przeludnieniem, bo
jedzenia na ziemi brak i najpierw pies poszedł na talerz, a teraz płody. Zaczniemy
zjadać najsłabszych, przyszłość wygląda niezbyt, ale jak dojdzie do głodu to będzie
pewnie niemowle rarytasem, dziecko w piekarniku na święta.;)

10. Data: 2014-12-30 10:20:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

>Nie strasz, bo tego ostatniego raczej nie będzie.

Bedzie! Tup!

Kto nie śpiewa kolędy to dokonuje ataku na kościół
Ksiądz po " kopercie"
Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo