Płyn do demakijażu oczu

1. Data: 2002-10-11 13:32:09

Temat: Płyn do demakijażu oczu
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello :)

Drogie Grupowiczki, jaki polecacie plyn do demakijazu oczu?
Chodzi mi o specyfik, ktory latwo usuwa tusz, kredke, cienie i te sprawy i
jednoczesnie nie podraznia oczu.
Z gory dziekuje za wszelkie informacje i rady.

Serdecznosci,
--
Natchniuza
n...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-11 14:07:31

Temat: Re: Płyn do demakijażu oczu
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie Grupowiczki, jaki polecacie plyn do demakijazu oczu?
> Chodzi mi o specyfik, ktory latwo usuwa tusz, kredke, cienie i te sprawy i
> jednoczesnie nie podraznia oczu.
> Z gory dziekuje za wszelkie informacje i rady.

ja mam ziaje. niezly.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-11 14:27:28

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam ziaje. niezly.

Brrr!
Ja tez tego uzywalam tylko ze ten plyn ma problemy z usunieciem makijazu i
moje oczy podraznil.
Ja mam bardzo dobre zdanie o zmywaczu z Avonu (byl tu taki watek niedawno) i
pewnie taka pani poleci Ci oriflame'a (o ile juz tego nie zrobila) piszac
cale wypracowanie o nim i zachecajac do zakupu u siebie :))

L'oreal tez jest calkiem-calkiem, ale nie do wodoodpornego makijazu.
I slyszalam dobre opinie o Bielendzie dwufazowej, ale nie uzywalam.
A wogole to poszukaj w archiwum, na pewno bylo o zmywaczach:)

Kaska

1. Data: 2002-10-11 14:42:10

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie Grupowiczki, jaki polecacie plyn do demakijazu oczu?

Aha, aha, zapomnialam!
Yves Rocher byl super. Bio-Camille.
PRZESUPER!!!

Skakaśka

1. Data: 2002-10-11 15:23:33

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Aha, aha, zapomnialam!
> Yves Rocher byl super. Bio-Camille.
> PRZESUPER!!!

wlasnie.

xx.

1. Data: 2002-10-11 15:33:47

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natchniuza" wrote:

> [...]
> sprawy i jednoczesnie nie podraznia oczu.
> Z gory dziekuje za wszelkie informacje i rady.

Ives Rocher dwufazowy - z wyciągiem z bratka,łagodny, dzieki temu ze lekko
"natłuszcza" powoduje ze skora wokół oczu nei ma tendencji do przesuszania,
bardzo wydajny, usuwa takze ten woododporny makijaz, kosztuje ok 19 zł

--

Lia

1. Data: 2002-10-11 15:34:10

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Drogie Grupowiczki, jaki polecacie plyn do demakijazu oczu?
| Chodzi mi o specyfik, ktory latwo usuwa tusz, kredke, cienie i te sprawy i
| jednoczesnie nie podraznia oczu.
| Z gory dziekuje za wszelkie informacje i rady.

A ja wlasnie kupilam zel ze swietlikiem do demakijazu oczu Vipery. Jak go
przetestuje (jutro wczesnym rankiem - po imprezie :)) to dam znac.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-11 16:47:59

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednoczesnie nie podraznia oczu.
> Z gory dziekuje za wszelkie informacje i rady.

Bardzo dobry jest dwufazowy (przezroczysto-niebieski) z Bielendy. Idealny do
woododpornego makijażu.
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2002-10-11 17:07:57

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wlasnie kupilam zel ze swietlikiem do demakijazu oczu Vipery. Jak go
> przetestuje (jutro wczesnym rankiem - po imprezie :)) to dam znac.

Ten żel ze świetlikiem jest bardzo dobry. I nie podrażnia moich wrażliwych
oczu! Polecam.

Jola

1. Data: 2002-10-11 18:12:45

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używałam kiedyś dwufazowaego płynu firmy Gosh (biało-niebieski), był
rewelacyjny!
Ale niestety wieki go już nie widziałam w drogeriach......:(((

Pozdrawiam - Ewa

Probki dojechaly
Physiocee
lysanel mat-czy dobrze nawilza?