Płyn do wykrywania wód płodowych.

1. Data: 2002-07-03 13:01:20

Temat: Płyn do wykrywania wód płodowych.
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Czy może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak nazywa sie płyn stosowany w
połoznictwie (w szpitalach), który przebarwia wody płodowe (po polaniu nim
podkładu) na zielono? Czy mozna go gdzies kupić?

Pozdrawiam - Ula

2. Data: 2002-07-03 18:09:00

Temat: Re: Płyn do wykrywania wód płodowych.
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Dynowska" <u...@a...net> skrev i meddelandet
> [...]
stosowany w
> połoznictwie (w szpitalach), który przebarwia wody płodowe (po

Chyba na niebiesko? Blekit bromotymolowy.

> Czy mozna go gdzies kupić?

Wydaje mi sie, ze jest niedostepny w aptekach, ale za to na 100% musi
byc w kazdej izbie przyjec szpitala polozniczego, oddz. patologii
ciazy i sali porodowej...

A do czego Ulenko go potrzebujesz? Jesli masz watpliwosci, to nie
zastanawiaj sie, tylko szybko idz do szpitala...

magda

3. Data: 2002-07-03 18:28:23

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> polaniu nim
>
> Chyba na niebiesko? Blekit bromotymolowy.
Jak na mój gust raczej na zielonkawo, jeśli wód nie ma zostaje taki
żółto-pomarańczowy.

> [...]
>
> A do czego Ulenko go potrzebujesz? Jesli masz watpliwosci, to nie
> zastanawiaj sie, tylko szybko idz do szpitala...

Własnie wróciłam ze szpitala, jak pisałam na psd, a teraz każda plamka na
podkładzie wydaje mi się podejrzana, a z takim "prawie suchym podkładem"
chyba nie ma co jeździć. :(
Gdybym w domu mogła sprawdzić, co to jest, byłabym spokojniejsza.

Pozdrawiam - Ula

Pieczywo Wasa, chipsy
woda w kolanie
Dolegliwosci najadrza.