Płyny do kąpieli

1. Data: 2003-02-15 13:20:53

Temat: Re: Płyny do kąpieli
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyczytalam ostatnio w gazecie,ze jest w sprzedazy plyn wspomagajacy
wyszczuplanie dermiki-nie bardzo chce mi sie w to wierzyc,,,,ale........

Biedrona

1. Data: 2003-02-18 11:09:49

Temat: Re: AVON - nostalgie i miernoty
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

CanoE wrote:
> dnia Thu, 13 Feb 2003 15:17:36 +0100, ISIA <i...@m...com.pl> wyskrobal
> sobie:

> balsam do ciala mandarynkowy - pachnial jak jakas multiwitamina
Zawsze mnie zadziwia roznorodnosc gustow :-)
Ja mandarynkowy wrecz uwielbiam! a musze sobie dawkowac oszczednie, bo
juz wycofali, a zostala mi ostatnia butelka :-(

> a za czym tesknie?
>
> balsam do ciala mleczny (zostal zastapiony przez miodowy)
Miodowy bardzo lubilam, wiec... zostal juz wycofany... :-(

Ta firma to ma jakas manie wycofywania produktow! i zeby jeszcze
wywalali te, ktore sie nie ciesza powodzeniem! Eeeeech, szkoda gadac...

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-18 11:46:39

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>
> Ta firma to ma jakas manie wycofywania produktow! i zeby jeszcze
> wywalali te, ktore sie nie ciesza powodzeniem! Eeeeech, szkoda gadac...

Jestem w tej firmie oficjalnie 2 lata a nie oficjalnie jakies 6 i zawsze
jezdze na spotkania i zjazdy
wiele osob (takze konsultantek) ma pretensje o to ze wycofuja ale po raz
wyobraz sobie jak wygladal by katalog gdyby byly te wszystkie
produkty(stare+nowosci) cos kolo ksiazki telefonicznej :-)
pozatym firma musi podazac za nowosciami na rynku (niestety)
a co do balsamu mlecznego (miodowego) to przyznam wcale nie byl tak
popularny (wiele konsultantek to przyzna) bo klietki(moje i znajomych )
zaczely stawiac na jakosc a nie na cene wola wydac wiecej na lepszy produkt
zreszta Avon zawsze wprowadza odpowiednik zreszta jest w czym wybierac
Pozdrawiam
Mania

1. Data: 2003-02-18 14:37:35

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> [...]
> wyobraz sobie jak wygladal by katalog gdyby byly te wszystkie
> produkty(stare+nowosci) cos kolo ksiazki telefonicznej :-)
Wiesz, nie mialabym nic przeciwko. Moglby byc taki wielki i gruby, a
nowosci i cennik na comiesiecznych ulotkach :-)

> pozatym firma musi podazac za nowosciami na rynku (niestety)
Dlaczego 'niestety'? Bardzo dobrze :-)

> a co do balsamu mlecznego (miodowego) to przyznam wcale nie byl tak
> popularny (wiele konsultantek to przyzna) bo klietki(moje i znajomych )
> zaczely stawiac na jakosc a nie na cene wola wydac wiecej na lepszy produkt
No coz, kwestia gustu. Ten nie byl wcale tani, a naprawde dobry. W
odroznieniu od niektorych z serii Naturals, ktore nie maja zadnych
walorow poza ladnym zapachem.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-18 15:53:26

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> hehe zamawiam sobie sama ;) Ale niestety nie robia probek niektorych
> kosmetykow (szminek) np. Perfect Wear bo koszt takiego szczelnego opakowania
> jest za duzy jak na probke ;P

akurat probki szminek robia, podkladow tez, mam jakas z gazety chyba,
jesli dobrze pamietam...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl