Re: AVON - nostalgie i miernoty

From: ISIA <i...@m...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: AVON - nostalgie i miernoty
Date: Tue, 18 Feb 2003 15:37:35 +0100

Mania wrote:

> Jestem w tej firmie oficjalnie 2 lata a nie oficjalnie jakies 6 i zawsze
> jezdze na spotkania i zjazdy
> wiele osob (takze konsultantek) ma pretensje o to ze wycofuja ale po raz
> wyobraz sobie jak wygladal by katalog gdyby byly te wszystkie
> produkty(stare+nowosci) cos kolo ksiazki telefonicznej :-)
Wiesz, nie mialabym nic przeciwko. Moglby byc taki wielki i gruby, a
nowosci i cennik na comiesiecznych ulotkach :-)

> pozatym firma musi podazac za nowosciami na rynku (niestety)
Dlaczego 'niestety'? Bardzo dobrze :-)

> a co do balsamu mlecznego (miodowego) to przyznam wcale nie byl tak
> popularny (wiele konsultantek to przyzna) bo klietki(moje i znajomych )
> zaczely stawiac na jakosc a nie na cene wola wydac wiecej na lepszy produkt
No coz, kwestia gustu. Ten nie byl wcale tani, a naprawde dobry. W
odroznieniu od niektorych z serii Naturals, ktore nie maja zadnych
walorow poza ladnym zapachem.

Pozdrowienia
ISIA