Plyny od trawlej ondulcji - Joanna

1. Data: 2006-01-29 16:05:44

Temat: Plyny od trawlej ondulcji - Joanna
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jestem ciekawa, czy ktoras z Was ma jakies doswiadczenia z tymi plynami.
Bede wdzieczna za Wasze opinie.

Pozdrawiam,
Dominika R

1. Data: 2006-01-30 18:01:14

Temat: Re: Plyny od trawlej ondulcji - Joanna
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 29 stycznia 2006 17:05
użytkownik Dominika R, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jestem ciekawa, czy ktoras z Was ma jakies doswiadczenia z tymi plynami.
> Bede wdzieczna za Wasze opinie.

Ja mam. Złe nie są, ot, zwykłe, ale jednak w porównaniu do płynu Velvet
wypadają znacznie gorzej. Tylko czy ten Velvet jeszcze produkują?
Trwała na Joannie trzymała się tak jak po Velvecie, ale włosy po tym drugim
wyglądały lepiej. Cenowo to pierwsze o wiele lepsze :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

lakier do paznokci - Manhattan -opinie
Perfumy JinAbe - gdzie kupić???
........... piękna bądź............ kosmetyki i witaminy
Problem z przetłuszczającymi sie włosami:(
şŁÄĎČýŃÇÂĂÓÎ