Płyta ceramiczna z ramką czy bez?

1. Data: 2004-08-02 08:38:22

Temat: Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Od: "Siwy Bober" <Siwy.Bober@_bez _tego_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Mam dylemat. Chcę kupić płytę ceramiczną ze sterowaniem sensorowym
http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=249
I nie wiem czy zdecydować się na opcję z ramką nierdzewną czy szlifowaną.
Nie ukrywam że bardziej podoba mi się szlifowana ale boję się że ten brzeg
się obtłucze. Czy macie jakieś zdanie w tej kwestii albo spostrzerzenia na
ten temat?

Pozdrawiam
Siwy Bober

1. Data: 2004-08-02 10:06:58

Temat: Re: Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Od: "KaOs" <t...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Osobiscie posiadam plyte ELEKTROLUXA - przy zakupie kierowalem sie wlasnie
estetyka, kwestia gustu oczywiscie, ale mi sie bardziej podoba opcja bez
ramki - niestety po okolo roku uzytkowania uszczerbila sie. Nie jest to moze
duze i nie jest bardzo widoczne, ale dziecko moze sie skaleczyc. Moze to
jest wypadek jeden na miliopn (uszczerbienie) ale jednak stalo sie. Rodzice
maja wiele lat opcje z ramka i jest "niezniszczalna".

Pozdrawiam

Kuba M

1. Data: 2004-08-02 13:38:17

Od: "Siwy Bober" <Siwy.Bober@_bez _tego_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Rodzice
> maja wiele lat opcje z ramka i jest "niezniszczalna".

Dzięki za info. Czy ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia? Powoli przychylam
się do "ramkowej"
A czy za tą ramkę nie wchodzi brud i czy łatwo się czyści? I w zasadzie czym
to czyścicie?

Siwy Bober

1. Data: 2004-08-02 14:51:27

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czy za tą ramkę nie wchodzi brud i czy łatwo się czyści? I w zasadzie
czym
> to czyścicie?

Było niedawno - pogoogluj w archiwum.
Nie wchodzi zanadto.
Vitroclen - bardzo dobry produkt.

T.

1. Data: 2004-08-02 17:31:26

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się obtłucze. Czy macie jakieś zdanie w tej kwestii albo spostrzerzenia na

Prędzej czy pożniej wyszczerbi się każda, a nie jedna na milion jak ktoś
napisał wcześniej. Z ramką jest praktyczniejsza.

cyklinowanie podlogi w srednim stanie
Materace Optimum
Jaki kupic odkurzacz???
Wymiana kaloryfera
linki - pomysly na udekorowanie mieszkanka ;-)