Płyta elek. z piekarnikiem Whirlpool - dobre to to ?

1. Data: 2005-01-21 07:50:32

Temat: Płyta elek. z piekarnikiem Whirlpool - dobre to to ?
Od: "Yaro" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W promocji w Media Markecie jest Kuchnia do zabudowy z płyta w kolorze Inox.

AKP335X + AKM608
za 1500,00 zł.

Zastanawiam się czy nie kupic tego stuffu, ale w sumie nie wiem, czy
Whirlpool robie dobre płyty i piekarniki.

Co o tym sądzicie ???

Pozdrówka
Yaro

2. Data: 2005-01-22 09:21:59

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Yaro" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Zastanawiam się czy nie kupic tego stuffu, ale w sumie nie wiem, czy
> Whirlpool robie dobre płyty i piekarniki.

Nie mam pojęcia co to za model. Ja mam piekarnik z płytą Whirlpoola - dosyć
zaawansowany - i jestem b. zadowolony. Kupiłem na wyprzedaży model z
poprzedniego roku. Cena katalogowa 3500, ja zapłaciłem 1800 :))) Poszperaj
za takimi okazjami.

pzdr
topjes

Panele i nowe mieszkanie -kiedy kłaść?
Podłączenie gazu
osad w czajniku
lazienka i korek
zmiana filtru w pralce mastercook - pomocy