Płyta gazowa - rdzewieje czy cos ...

1. Data: 2001-10-11 12:50:12

Temat: Płyta gazowa - rdzewieje czy cos ...
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam plyte gazowa Whirlpoola (5-cio palnikowa) - no i na samych palnikach na
tej czesci srebrnej (nie wiem jak to sie fachowo nazywa - w kazdym razie to
na czym lezy ten czarny krazek) pojawiaja sie plamy - wyglada to jak rdza
czy ktos mial taki przypadek (plyta jest nowa - jakies 4 mies. - czy podlega
to reklamacji ??)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-11 12:56:36

Temat: Re: Płyta gazowa - rdzewieje czy cos ...
Od: "Adrian" <a...@t...czy.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _Taunus_
>

>Witam!
> Jeżeli Twoja płyta jest srebrna tzn. , że jest wykonana ze stali
nierdzewnej i jako taka >powinna podlegać gwarancji.

1. Data: 2001-10-11 14:40:01

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a) w wiadomości: <9q44rh$2br6$1@news2.ipartners.pl>...
>nierdzewnej i jako taka >powinna podlegać gwarancji.

caly szkopul w tym, ze to nie plyta jako taka rdzewieje (bo tu nie ma
najmniejszych sladow) - ale palniki ;-(((

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-12 08:23:26

Temat: Odp: Płyta gazowa - rdzewieje czy cos ...
Od: "shrek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hmm - wydaje mi sie że mamy ten sam model płyty, chociaz niekoniecznie - bo
teraz (w 2001) maja juz 2-a takie modele (sa zresztą prawie takie same). w
każdym razie problem mamy ten sam - to cos występuje szczególnie na dużym
palniku (3300W), ale na mniejszych też sie potrafi zrobić. Żona czasami to
czyści, ale problem powraca i chyba nie ma to sensu. Fakt, wygląda to
nieestetycznie i teraz sam sie zastanawiam co z tym fantem robić - na
szczęście czasu na raklamacje mam dużo - ok. 3, 5 roku :)))

1. Data: 2001-10-12 09:06:44

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

shrek napisał(a) w wiadomości: <9q69cv$d49$1@news.onet.pl>...
> [...]
>nieestetycznie i teraz sam sie zastanawiam co z tym fantem robić - na
>szczęście czasu na raklamacje mam dużo - ok. 3, 5 roku :)))

szczerze mowiac - widzialem tylko 1 model Wh. z 5-cioma palnikami ;-))
taki z pokretlami z przodu plyty

a fakt - dotyczy to w znacznej mierze najwiekszego palnika, ktory do tej
pory nie byl praktycznie uzywany - jedynie probnie odpalony ze 3-4 razy i to
nie dluzej niz minute (tak z ciekawosci - no i jak sie pojawil ktos znajomy
i chcial zobaczyc jak to to dziala)

a kupilismy ten model a nie 4-ro palnikowy - bo wyglada suuuper (a cena nie
byla duzo wyzsza) - tak wiec wszelkie tego typu "kwiatki" draznia
niesamowicie

wczoraj zglosilismy reklamacje w firmie z ktorej kupowalismy meble i sprzet
(Expo - w W-wce na Radzyminskie) - zobaczymy co zdzialaja (czy trzeba bedzie
zglaszac do serwisu Whirlpoola)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-12 13:12:46

Od: "shrek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> szczerze mowiac - widzialem tylko 1 model Wh. z 5-cioma palnikami ;-))
> taki z pokretlami z przodu plyty

w katalogu na 2001 dodali praktycznie identyczną płytę (różni sie chyba
tylko wzorem tych czarnych ramek na których stoją gary :))
a swoją drogą - daj mi znać na priv jak Ci poszło z ta reklamacją.
thx

program do projektowania urządzenia mieszkania
Średnica wiertła koronowego
Opinie na temat HossySA (zakup mieszkania Gdynia)
drzwi
Ogrzewanie