Płyta indukcyjna - garnki...

1. Data: 2002-05-05 10:24:06

Temat: Płyta indukcyjna - garnki...
Od: "Racoon" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
właśnie zamontowałem sobie płyte indukcyjną w kuchni.
Czy możecie polecić jakieś dobre garnki do tego urządzenia ?
Z pewnością kilka osób już to wyćwiczyło...
Dzięki wielkie
Michał

1. Data: 2002-05-07 13:15:04

Temat: Re: Płyta indukcyjna - garnki...
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny temat co przedmówca. Bardzo liczę na dobre rady...

GREG

1. Data: 2002-05-08 06:58:30

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszeszukaj grupę na garnki firmy Berghoff. Można je kupić w cklepach
wyprzedających towary skasowane na granicy. Jeśli chcesz garnki które
kosztują 400-600 PLN za 15 częściowy komplet, mają termometry, nagrzewają
się i trzymają ciepło porównywalnie do Zeptera (osobiście mierzyłem) ale nie
są z górnej półki to kup te. Ja mam na płycie i jestem zadowolony.

Pozdrawiam

Dry

www.przewoz1.pl
Chłodziarko - zamrazarka ?
kasa
Naczynia do mikrofalowki
Polecam"Zrób Sam" Roland Goock tłum.z niemieckiego...