Płyta indukcyjna na 1 fazę - da radę?

1. Data: 2008-01-31 13:41:35

Temat: Płyta indukcyjna na 1 fazę - da radę?
Od: greg_sun <w...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w domu obecnie płytę ceramiczną z piekarnikiem el. zasilaną z 1 fazy
230V i wszystko śmiga ok, ale chciałbym wymienić ją na indukcyjną i
tutaj rodzi się pytanie czy zabezpieczenie 25A to nie za mało. Może ktoś
z grupowiczów ma podłączoną indukcję na 1 fazę i chciałby podzielić sie
spostrzeżeniami.

--
greg_sun

2. Data: 2008-01-31 17:16:36

Temat: Re: Płyta indukcyjna na 1 fazę - da radę?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

greg_sun pisze:
> [...]
> tutaj rodzi się pytanie czy zabezpieczenie 25A to nie za mało. Może ktoś
> z grupowiczów ma podłączoną indukcję na 1 fazę i chciałby podzielić sie

teka 60 i4 b, jedna faza, korek 16A
co prawda na czterech palnikach na pelna moc na raz nie grzalem, ale
przy normalnym robieniu obiadu na 2-3 palnikach nic sie nie dzieje

3. Data: 2008-02-01 08:01:43

Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki "greg_sun" pyta:

> [...]
> rodzi się pytanie czy zabezpieczenie 25A to nie za mało. Może ktoś z
> grupowiczów ma podłączoną indukcję na 1 fazę i chciałby podzielić sie

Ja uzywam Siemensa 1 faza (nie indukcyjna) , 230 V, ale ponieważ sporo
gotuję policzyłem sobie prąd i dla bezpieczeństwa założyłem oddzielna linię
zasilajacą na 25A.
Hula jak lalunia.
A co do indukcyjnych - wiem, że maja wiekszy pobór mocy, więc trzeba założyć
25 A.

Pozdrawiam - Z. Wantuch

centralne ogrzewanie
cos dla domu i do domu