Plyta k-G na polki?

1. Data: 2003-06-27 13:19:42

Temat: Plyta k-G na polki?
Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Planuje zrobienie (zlecenie) prostej (w formie) polki na plyty CD
i kasety wideo. Znajomy podsunal mi pomysl
aby wykonac je z plyty gipsowo-kartonowej.
Polka bylaby na cala sciane (tez kartonowo-gipsowa - ta juz jest)
o wymiarach: 176/260 cm.
No i musze zrobic jakis projekt zeby pokazac
go czlowiekowi ktory to wykona (szukam takiego - wawa).
No i brakuje mi paru informacji.

Czy mozecie mi podpowiedziec:

1. jaka jest bylaby minimalna grubosc takiej polki
biorac pod uwage, ze na kazdej z nich bedzie stalo
dosc duzo plyt CD w sumie do upchania ok. 1300 plyt cd + ok. kaset 100
vhs)
Nie znajac szerokosci takiej polki i szerokosci scianek bocznych
nie wiem ile wyjdzie polek i w zwiazku z tym czy uda upchac sie
te cholerne plyty ;-)
(na projekcie polki z plyty wiorowej spokojnie wchodza wszystie).

2. Ile mogloby to w przyblizeniu kosztowac (robocizna + material)

wymiary: 176/260 cm (gdzie 260 - wysokosc mieszkania) i glebokosc ok. 16
cm.
Tak by to (mniej-wiecej) mialo wygladac:
__________________________
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
|________|_________|________|
| | | |

Pomocy kochani !!!!!
:)
Ewentualnie - macie jakies inne pomysly?

z gory dzieki serdeczne i pozdrowka
Dominik

1. Data: 2003-06-30 10:05:52

Temat: Re: Plyta k-G na polki?
Od: "julka" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Planuje zrobienie (zlecenie) prostej (w formie) polki na plyty CD
>i kasety wideo. Znajomy podsunal mi pomysl
>aby wykonac je z plyty gipsowo-kartonowej.

Faktycznie, ladnie to wyglada, ale jedyne co mi przychodzi to plyta g-k przykrecana
do stelaza metalowego.
Trzeba wiec przyjac grubosc polki: grubosc stelaza (np. 5 cm) plus dwa razy grubosc
plyty g-k.
Koszt materialow moze nie bedzie duzy, ale roboty przy tym do diabla, bo trzeba
stelaz podocinac, poprzykrecac, brzegi polki pewnie pozabezpieczac, duzo zalomkow do
gipsowania i po szlifowaniu dluuuugo bialy pyl.

To moze zrob same slupki z plyty g-k (stelaz oblozony plyta) albo murku (mozna
otynkowac albo zywa cegla jak pasuje) i do tego przymocowac plyty np. z bialej plyty
(takiej okleinowanej, roznej szerokosci sa w supermarketach).

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-07-03 09:29:56

Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze zrob same slupki z plyty g-k (stelaz oblozony plyta) albo murku
> (mozna otynkowac albo zywa cegla jak pasuje) i do tego przymocowac
> plyty np. z bialej plyty ...
>
> faktycznie, jest to niezly pomysl! no i zdecydowanie mniej pracy :)
> Dzieki za podpowiedz i pzdrawiam serdecznie
> Dominik

****POMALUJĘ MIESZKANIE!****(22) 816-81-27*******
malowanie drewna
zniesienie współwłasności