Płytki po parkiecie.....

1. Data: 2007-01-05 14:29:02

Temat: Płytki po parkiecie.....
Od: "mayky" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,
w jednym z pomieszczen miałem parkiet klejony na lepiku
teraz maja tam byc plytki , problem z lepikiem ktory czesciowo odszedl
od wylewki betonowej razem z parkietem ale w wiekszej czesci pozostal
jak najszybciej sie go pozbyc ???? czy pozostaje tylko metoda mechaniczna
czyli
skubanie go kroczek po kroczku czy moze istnieje jakis cudowny srodek
chemiczny
ktory "odparzy" go i zejdzie platami ?????

pozdrawiam
MAYKY

2. Data: 2007-01-05 19:12:10

Temat: Re: Płytki po parkiecie.....
Od: "mayky" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chemiczny
> ktory "odparzy" go i zejdzie platami ?????

Opanowałem sprawę........
Jeśli ktoś kiedys by potrzebowal...

Kupilem dłuto o szerokości 6 cm do SDSa
7m2 wyczyścilem w jakąś godzine bez większego wysilku...

MAYKY

Re: Czyszczenie płytek łazienkowych
Czyszczenie płytek łazienkowych
Podgrzewacz wody
Środek do fug
Re: cholerne ma?e 1-2mm prze?roczyste robaczo-insekty