Płyty gazowe na szkle?

1. Data: 2005-06-15 08:22:07

Temat: Płyty gazowe na szkle?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na etapie kupowania plyty gazowej na szkle. Spodobała mi się płyta
Whirlpool AKR 302 na czarnym szkle. Kolega mi mowil iz szlag go trafia jak
ma czyscic taka plytę.

Czy faktycznie sa takie problemy z czyszczeniem tych plyt?
Jak oceniacie firme whirlpool?

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-06-15 08:26:14

Temat: Re: Płyty gazowe na szkle?
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

futrzak <f...@w...to.interia.pl> napisał(a):

> [...]
> Whirlpool AKR 302 na czarnym szkle. Kolega mi mowil iz szlag go trafia jak

Zależy od stopnia obsesji na punkcie czystości. Do stopnia mnie
satysfakcjonującego to łatwo - przelecieć CIFem, zmyć, wytrzeć i po sprawie.
Ale jeśli musi być czyste tak, żeby pod światło nie było widać ani jednej
maźgi, to rzeczywiście przerąbane.

JoP

3. Data: 2005-06-15 09:45:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:d8oofb$576$1@213.17.176.82...
> [...]
> go trafia jak ma czyscic taka plytę.
> Czy faktycznie sa takie problemy z czyszczeniem tych plyt?

Do uwag Jolanty dodam jeszcze, że nawet bez obsesji na punkcie
czystości z tymi płytami jest ciężko, widać na nich wszystko, nawet
'kropki' po wodzie gotowanej na makaron. A do czyszczenia najlepiej
się sprawdzają wszelkiego rodzaju "psiki" do mycia okien, a jeszcze
lepiej takie do mycia kabin natryskowych. Tym się toto czyści
błyskawicznie i bezstresowo.

> Jak oceniacie firme whirlpool?

Jak każda ma zady i walety, ja łyrpula nie lubię, uważam że jedyne, co
on dobrze robi, to mikrofalki, no ale to moja prywatna opinia, nie
musi być prawdą jedynie słuszną.
O ich kuchenkach nic nie wiem, ale jak pamietam poszukiwania mojej
własnej, do szklanej płyty whirlpoola zraziły mnie oględziny
wystawowej płyty w sklepie nie dla idiotów. Ta płyta o ile dobrze
pamiętam ma takie dość masywne żeliwne podpórki pod garnki. Te
podpórki mają dość kanciaste dolne brzegi. A wystawowa płyta była
caaaluuuteńka, w okrutny wręcz sposób zrysowana tymi właśnie kantami.
Jak sobie wyobraziłem, że moja płyta po paru latach użytkowania ma
wyglądać tak samo, czym prędzej przeszedłem gdzie indziej.

J.

4. Data: 2005-06-15 10:03:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> podpórki mają dość kanciaste dolne brzegi. A wystawowa płyta była
> caaaluuuteńka, w okrutny wręcz sposób zrysowana tymi właśnie kantami.

Zgadza się - dlatego nie należy kupować takich, w których owe żeliwne
podpórki stoją prosto na płycie, wyłącznie takie, gdzie poruszają się w
metalowych pierścieniach. Brzydziej to wygląda, ale należy mieć na uwadze, że
takie bez nich za chwilę będą wyglądały jeszcze brzydziej. :->>

Ja mam Zanussi jakieś takie:

http://www.planeta-agdrtv.pl/szczegoly.php?kategoria
_id=6&towar_id=1825

JoP

5. Data: 2005-06-15 16:48:15

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <
> Jestem na etapie kupowania plyty gazowej na szkle. Spodobała mi się płyta
> Whirlpool AKR 302 na czarnym szkle. Kolega mi mowil iz szlag go trafia jak
> ma czyscic taka plytę.

Witam,
faktycznie, brudzi się szybko, wygląda fatalnie, ale czyści się nie tak
ciężko. Rzeczywiście środki do mycia szyb sprawdzają się, choć wolę te do
czyszczenia płyt ceramicznych. A później machnąć płynem do mycia szyb;) Dużo
trudniej za to, doczyścić te cholerne podpórki pod garnki, fatalnie po
prostu, ale to chyba wszystkie tak mają, na płycie czy nie.
pozdrawiam
bramka

Rysa na panelu na podłodze - jak usunąć ?
wiertarka Skill 6002?
Junkers a bateria z termostatem
AEG 84470 VI FAVORIT
Opłaty na rzecz Stoen-u i innej firmy W-wa