Pnące rosliny na płot

11. Data: 2009-03-09 14:59:27

Temat: Re: Pnące rosliny na płot
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gp3apa$at8$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> A co sądzicie o groszku pachnącym? Zastosowanie jak wyżej
>

> --
> Pozdrawiam
>
> Krzysiek

Za niski i w czerwcu schodzi. To już lepszy Telefon... Będziesz miał co jeść
gdy zamrozisz lub na suche ziarno na grochówki.

12. Data: 2009-03-09 19:26:00

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

atman pisze:

> Potwierdzam, rdest Auberta
> nawet toto kwitie na biało.
> Na lubelszczyźnie nie wymarza ;)

Może jeszcze nie było odpowiedniej zimy. Ja kilka lat temu widziałam
wymarznięte egzemplarze w okolicach W-wy i w Łomży.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2009-03-11 09:20:45

Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Może jeszcze nie było odpowiedniej zimy. Ja kilka lat temu widziałam
> wymarznięte egzemplarze w okolicach W-wy i w Łomży.

Mieszkam 10 km od morza, mam rdest u siebie od 4 lat.
Rosnie jak ekspresowo.
Ma przerazliwie duzy przyrost - okolo 5-6 metrow rocznie !!
Minus: nie jest zimnozielony.

z.

14. Data: 2009-03-11 23:23:29

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy w którym miejscu Polski mieszkasz.

Nie zapytasz. jaką ma krew?

15. Data: 2009-03-12 00:12:40

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam 10 km od morza, mam rdest u siebie od 4 lat.
> Rosnie jak ekspresowo.
> Ma przerazliwie duzy przyrost - okolo 5-6 metrow rocznie !!

Ekspresowo to rdest przyrasta przeraźliwie 15-20m rocznie.

16. Data: 2009-03-12 09:19:02

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz też pomyśleć o wilcach. W Polsce są jednoroczne, ale szybko
rosną, pięknie kwitną.

PK

8 Marca
Witam grupę(ślimakol, mniszek)
Jak rozsiewać wapno w ogródku?
do kiedy...
Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?