Po co jest tak grupa?

1. Data: 2004-06-24 02:14:28

Temat: Po co jest tak grupa?
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubie takich pytan, postawilam je w tytule z przekory.

Bywa,ze ktos tu niekiedy takie pytania, jednak, stawia.

No to ja mam odpowiedz na dzis:

- ta grupa jest "po to" aby poobcowac z takimi perelkami jak rozmowa kachny
z Natalia i Hubertem w watku o potrzebach.

Zupelnie niepotrzebnie podpielam sie do niego, aczkolwiek, nie od razu do
tego doszlam:). Zaraz tez, zaczelam sie zastanawiac co spowodowalo,ze
nawrzucalam tam nieco wlasnego grosza i wyszlo mi,z e mniej wiecej taka sama
emocja, jaka spowodowala u kachny rozpoczecie tego watku. Zakleszczylam sie,
wiec, we wlasna niekonsekwencje: robilam cos, co generalnie, odradzalam
robic. Hm... i "po to" ta grupa jest t e z. To sa owe lusterka. Nie inni,
ale wlasnie ja.

Niepotrzebne wlaczenie sie, dla mnie, okazalo sie ciekawa lekcja. Moze,
jednak, bylo potrzebne? Mnie...

No, dosc tego marudzenia ( uch, jakie to zarazliwe!;)

Dziekuje. Dziekuje kachnie, Hubertowi i Natalii za okazje poprzezywania
waszej rozmowy. Takie wlasnie kieruja na drogi prowadzace do bezustannego
odkrywania sensu zycia. Wielka, czysta przyjemnosc poobcowania z ludzmi w -
nomen omen - salonie:)

Kaska

2. Data: 2004-06-24 02:40:51

Temat: Re: Po co jest ta grupa?
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, powinno bylo byc "ta" a nie "tak".
Siori,
K.

3. Data: 2004-06-24 07:34:22

Temat: Re: Po co jest tak grupa?
Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Dziekuje. Dziekuje kachnie, Hubertowi i Natalii za okazje poprzezywania
> waszej rozmowy.

co???;)
hm... czuję się zawstydzona... ;))
ta rozmowa nie okazała się dla mnie najlepsza
niepotrzebnie zaczęłam znów zrzędzić o studiach
ale jeśli tobie się na coś przydała, to spox, warto było

Takie wlasnie kieruja na drogi prowadzace do bezustannego
> odkrywania sensu zycia. Wielka, czysta przyjemnosc poobcowania z ludzmi
w -
> nomen omen - salonie:)

wolałabym "prawdziwą" imprezę w moim salonie,
niż wirtualne pogadanki ;))

natalia

4. Data: 2004-06-24 08:09:00

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:

> - ta grupa jest "po to" aby poobcowac z takimi perelkami jak rozmowa kachny

i powiedzmy to jasno: poczerpac sobie przyjemnosc z tego obcowania.
juz wiem na czym polega twoje zboczenie :->

5. Data: 2004-06-24 12:42:01

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...of.pl> wrote in message
> i powiedzmy to jasno: poczerpac sobie przyjemnosc z tego obcowania.
> juz wiem na czym polega twoje zboczenie :->

Przeciez ja sie do tego niejednokrotnie "przyznawalam":) ( o ile owo
"poczerpanie przyjemnosci" rozumiemy w ten sam sposob!)

Kaska

6. Data: 2004-06-25 07:19:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> Dobrze sie z Wami rozmawia. ;)

Kreca Cie takie slodkie gowienka jak to wysmazone
specjalnie dla Ciebie w tym temacie? ;)

Nienasycona proznosc - latwo przez nia pomylic droge... :)
ale niektorzy to chyba nawet lubia krecic sie wokol psiego
ogona spod ktorego slodycze dostaja w prezencie. ;))))

Co nie? :)

--
Czarek

7. Data: 2004-06-25 08:15:33

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* kachna *" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> A ja nie wiem co powiedziec! W kazdym razie jestem ostatnia osoba,
> ktora by zalowala, ze sie podpielas. Mam nadzieje, ze Natalia tez znajdzie
> cos dobrego w tej rozmowie..... ? W kazdym razie ja skorzystalam
> i to bardzo. Jak mowia niektorzy "prywata" ;)

natalii ta gadka uświadomiła co najwyżej, że jej żale związane ze studiami
są bardziej żywe niż myślała
i że się sama niepotrzebnie nakręca
zdaje się, że nie powinna tyle o tym gadać
zapomnieć po prostu, nie wracać do tego
temat _nie istnieje_

natalia

8. Data: 2004-06-25 09:05:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> zdaje się, że nie powinna tyle o tym gadać
> zapomnieć po prostu, nie wracać do tego
> temat _nie istnieje_

Skoro dotad nic to nie dalo, to pomysl raczej bez sensu.

Myslalas o studiach podyplomowych?

--
Czarek

9. Data: 2004-06-25 10:32:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> A przeciez glupi nie jestes.

Owszem, za to Ty jestes glupia. ;)

--
Czarek

10. Data: 2004-06-25 11:25:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> Po co Ty w ogole ze mna gadasz?

Przeciez nie gadam z Toba.

> Znajdz sobie kogos na swoim poziomie.

Czasem mam 'dzien dobroci' dla roznych-takich. ;)

--
Czarek

znaczenie słowa
deszcz pada
Zazdrowsc w zwiazku...
Awans zawodowy nauczyciela świetlicy
My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 9504