Po co umysł racjonalizuje?

71. Data: 2007-08-07 15:57:03

Temat: Re: Po co umysł racjonalizuje?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost; <f9a1p1$jkl$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czyli moge zmieniac potrzeby, bez "rachunkow". Wiec na tej samej
> bezrachunkowej zasadzie ma dzialac sama racjonalizacja.

Możesz zmieniać potrzeby. Rachunek zysków i strat nie odpada - nawet
jeżeli nie jest przeprowadzany na bazie treści racjonalizacji i ich
odbiegania od rzeczywistości, to istnieje możliwość, że dotyczy postaw
świadomych/podświadomych.

A o "odpadaniu rachunków zysków i strat" napisałem w kontekście mojego
nieudanego przybliżenia przykładu - po prostu nie chce mi się go jeszcze
raz analizować, wybacz, po fizycznej pracy jestem.

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

72. Data: 2007-08-07 15:58:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@k...googlegroups.co
m> :

om> :

> Taaa... I jak tu z Toba dyskutowac? ;)

Jak się chcesz do czegoś przypiąć, to przypnij się do porządku w moim
pokoju. ;p

Flyer

73. Data: 2007-08-07 16:08:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@k...googlegroups.c
om> :

m> :

> Ze co? Podryw? Chcialbys ;P
> Podryw na co? Na pajacyka? ;) [Pierwsze slysze] Czy na wiek? ;)

Nie znalazłem w swoim tekście powodu do nazwania mnie pajacykiem, nawet
z emoticonem ";p", więc jak nic musi być to koński podryw. ;)

Muszę się zastanowić, bo osobiście wolałbym być podrywany przez Magdę,
sama rozumiesz - miała bujniejszą wyobraźnię. ;p

> No wiesz! ;) Pytam tylko, poniewaz gdzies tam kiedys sie przyczepiles
> (haha, Twoja upierdliwosc ;) mojej rzekomo zbyt dlugiej
> wypowiedzi...

Znaczy skleroza?

No to zaczynamy bal od nowa:

TY - " PS. A moze po prostu bardzo zalezy Ci na tych namiarach, a
wstydzisz
> sie zapytac, i stad te ataki? To moze jednak podam, co? Nie ma
> problemu."

Ja - "Podawaj."

TY - mnóstwo gadania

To teraz chwila na rozmyślania - skoro ofiarujesz się podać adres, ja
piszę "podaj", a Ty odpowiadasz jakimś pokrętnym tekstem, to jak można
traktować Twoją postawę konfrontacyjną? Jak zwykłe straszenie w nadziei,
że wszyscy zobaczą jaka Jesteś gotowa do konfrontacji, przeciwnicy
uciekną, i nikt nie sprawdzi, czy faktycznie Jesteś gotowa.

Jakiś czas temu też ktoś na grupach skłonił mnie do konfrontacji, a
kiedy odpowiedziałem na Jego pytanie, to była wielka obraza. Nie chcesz
konfrontacji, to nie prowokuj. ;)

Flyer

74. Data: 2007-08-07 17:02:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 7 Sie, 16:41, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@o...googlegroups.c
om> :

>Taaa... I jak tu z Toba dyskutowac? ;)

Cytatami z wikipedii ;-)

75. Data: 2007-08-07 17:03:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ghost; <f9a1p1$jkl$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Możesz zmieniać potrzeby. Rachunek zysków i strat nie odpada

Ojezuuuu.... jestes max odporny.

76. Data: 2007-08-07 17:16:41

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Moglam ocenic Twoj wiek opierajac sie tylko na wypowiedziach pisanych
> w necie na przestrzeni roku czasu ;)

Fragile - czarodziejko - jesteś tu od dwóch/trzech miesięcy, a czuje sie,
jakbym cię conajmniej od roku czytał :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

77. Data: 2007-08-07 17:39:54

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 18:08, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@k...googlegroups.c
om> :

m> :

> Nie znalazłem w swoim tekście powodu do nazwania mnie pajacykiem,

TY nie znalazles. Przyjmij jednak do wiadomosci, ze ktos inny mogl
znalezc. I moim zdaniem to nie komplement, wiec o jakim podrywie
mowa?? ;)

>nawet
> z emoticonem ";p", więc jak nic musi być to koński podryw. ;)

"...tak, tak, to musi byc swinka, swinka jak nic, tak, tak..."
Jasne, bo Ty tak uwazasz. To taka Twoja Flyer'owa prawda, tak? I
wszyscy musza sie z nia zgadzac. Czy Ty taki jestes, czy to tylko
poza? ;)

> Muszę się zastanowić, bo osobiście wolałbym być podrywany przez Magdę,
> sama rozumiesz - miała bujniejszą wyobraźnię. ;p

Nie rozumiem, ale nie wazne...
Chyba, ze chodzi Ci o wyobraznie kilkunastu osob, to i owszem,
bujna...;P

> Znaczy skleroza?

Tak, tak, ale nie boli, spoko...

> No to zaczynamy bal od nowa:

Mamma mia, jaki upierdliwy...

> TY - " PS. A moze po prostu bardzo zalezy Ci na tych namiarach, a
> wstydzisz

> Ja - "Podawaj."
>
> TY - mnóstwo gadania

Subiektywna ocena ;)

> To teraz chwila na rozmyślania - skoro ofiarujesz się podać adres, ja
> piszę "podaj", a Ty odpowiadasz jakimś pokrętnym tekstem, to jak można
> traktować Twoją postawę konfrontacyjną?

Podalam namiary :)

>Jak zwykłe straszenie w nadziei,

Oj, cos z Toba chyba nie tak. Czy straszenie to Twoja taktyka, ze
przypisujesz ja mi?
Badzmy dorosli, jakie straszenie, czlowieku? Za stara jestem na takie
glupoty :)

> że wszyscy zobaczą jaka Jesteś gotowa do konfrontacji, przeciwnicy
> uciekną, i nikt nie sprawdzi, czy faktycznie Jesteś gotowa.

Do czego gotowa? Flyer, jasnym tekstem do mnie, ok?
Powtorze - podalam namiary. Jak ktos byl nimi zainteresowany, to je
zauwazyl. W sumie Ty jedyny nalegales, bym je podala ;)

> Jakiś czas temu też ktoś na grupach skłonił mnie do konfrontacji,

Ojejku! ;)

> kiedy odpowiedziałem na Jego pytanie, to była wielka obraza. Nie chcesz
> konfrontacji, to nie prowokuj. ;)

Chryste, jak Ty tu gdzies widzisz prowokacje, to rzeczywiscie trudny z
Ciebie czlowiek...
W sumie to Ty prowokujesz. Jak malo kto. Wyluzuj Flyer, bo zdrowko
masz jedno ;)

--
Fragile

78. Data: 2007-08-07 17:42:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1186501696.679943.116730@k79g2000hse.
googlegroups.com...

> Fragile - czarodziejko - jesteś tu od dwóch/trzech miesięcy, a czuje sie,
> jakbym cię conajmniej od roku czytał :)

Grupe czytam od bardzo dawna. Udzielam sie od maja :)

PS. Czego Ty ode mnie chcesz, zboju, heh? :)

--
Fragile

79. Data: 2007-08-07 18:39:19

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@d...googlegroups.co
m> :

> TY nie znalazles. Przyjmij jednak do wiadomosci, ze ktos inny mogl
> znalezc. I moim zdaniem to nie komplement, wiec o jakim podrywie
> mowa?? ;)

No przecież piszę - "końskim".

> Oj, cos z Toba chyba nie tak. Czy straszenie to Twoja taktyka, ze
> przypisujesz ja mi?
> Badzmy dorosli, jakie straszenie, czlowieku? Za stara jestem na takie
> glupoty :)

Powiedz mi jeszcze, że powinienem pójść na terapię - będę
uszczęśliwiony. ;)

> Chryste, jak Ty tu gdzies widzisz prowokacje, to rzeczywiscie trudny z
> Ciebie czlowiek...
> W sumie to Ty prowokujesz. Jak malo kto. Wyluzuj Flyer, bo zdrowko
> masz jedno ;)

Dobra, co będziemy się bawić w duperele - wolisz być na górze czy na
dole? ;)

Flyer

80. Data: 2007-08-07 19:44:45

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 20:39, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@d...googlegroups.co
m> :

> No przecież piszę - "końskim".

Ha ha ha ha ;)

> Powiedz mi jeszcze, że powinienem pójść na terapię - będę
> uszczęśliwiony. ;)

Jesli to Cie uszczesliwi, to idz na terapie ;)

> Dobra, co będziemy się bawić w duperele - wolisz być na górze czy na
> dole? ;)

Ja pier...ole ...;)
Na pajaka, na pajaka ;)

--
Fragile

odbija mi ????
a jak wy myślicie?
bardzo interesująca, nowa teoria psychologiczna - napisana przez Polaka!
Autokrytycyzm
Re: Garował pod sztywną celą, a teraz jeździ i opowiada