Po prostu podejmij decyzję

1. Data: 2002-02-01 22:11:07

Temat: Po prostu podejmij decyzję
Od: "Irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę jednak Rafale, że to może być w twoim wypadku natręctwo. Samo to, że
mówisz nam o tym problemie świadczy o tym, że cię to prześladuje. Jeśli
uważasz, że Nie-Odstające-Uszy to twoje życiowe pragnienie, to zrób to bez
względu na wszystko (po co któregoś dnia stwierdzić- przeżyłem swoje życie z
odstającymi uszami).
Nie martw się. Z kompleksów trzeba się leczyć. Po prostu podejmij decyzję:
godzisz się na uszy, wierzysz w to, że z nimi możesz kochać samego siebie -
zostaw je w spokoju, czy też zdecydowanie nie chcesz takich uszu.
Pozdrawiam ciepło
Irena