Po spotkaniu w Gdyni- Foto

1. Data: 2004-10-28 19:35:45

Temat: Po spotkaniu w Gdyni- Foto
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!
Wlasnie wrocilam ze spotkania !!
Bylo super a zdjecia mozecie zobaczyc tu: www.robotki.rssystem.pl
Zapraszam do ogladania !!
-
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-10-28 19:48:29

Temat: Re: Po spotkaniu w Gdyni- Foto
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem po uczcie dla oka............
Natalia Twoja zaglowka (wybacz jesli to statek, ja z poludnia) cudna
jest.......
o reszcie cudnosci nie napisze, bo musialabym elaborat napisac...., niech
chodza i sami ogladaja, a jest sie czym czestowac.........
dziekuje bardzo!

pozdrawiam i ponownie sie ograzam, ze kiedys do Was wdepne, hihihihi

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-28 20:06:46

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

po raz kolejny na widok Waszych prac opadla mi szcczeka... tym razem jesszcze
nizej :)
urzekła mnie czapka kucharska Ani, zwiarzatka z koralikow, tez chyba Ani,
aniołki, gwiazdeczki i czapeczka Małogsi, obrazek Natalii z dziewczynką przy
pianinie (skonczylam Szkole Muzyczna wiec mam sentyment do pianina), obrazki
Izy czarno-białe, żagloweczka i rumianek Ilony (żagloweczke bylo mi dane
ogladac wczesniej - piekna ... czekam na sukienke ;)) a poduszeczka Kingi jest
bardzo oryginalna:)))

Dziewczyny! gratuluje. jak zwykle jestescie niesamowite:)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-29 06:51:11

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW napisał(a):

> Bylo super a zdjecia mozecie zobaczyc tu: www.robotki.rssystem.pl

piekne wszystkie prace:)) jestescie niesamowicie pracowite robotki:)))

to cudne
http://tinylink.com/?zAXUxdWsd3

czy mozna prosic o jakies namiary na schemat oraz wskazowki z jakiej
nici i jaka gruboscia szydelka bylo robione ze sie czapka nie robi?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2004-10-29 13:29:34

Od: "karo" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona? To Ty na tych zdjęciach dwóch?
Kurcze dawno się nie widziałyśmy;)

A prace jak zwykle rewelacja. Coraz większe kompleksy we mnie wzbudzacie;)

Pozdrawiam,
karo (Monika, 3miasto)

1. Data: 2004-10-29 15:56:49

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze dawno się nie widziałyśmy;)

no to zapisz sobie : 9 grudnia o 17.00 w Cafe Nemo !! kolejne spotkanie, z
tym, ze oczywiscie tydzien przed glosno przypomne na grupie !!!

Jestem na fotkach... 27 i 28.... masz racje.. duzo czasu minelo...

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-10-29 17:04:52

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie !!
> [...]
Super, zwłaszcza te skarpety z Puchatkiem i Tygryskiem (w sam raz dla moich
synalków). Obrazki cudne (no, no, no Jzo!) a ta serweta szydełkowa - bomba!
Ja też chciałam się pochwalić swoimi nowymi haftami i wczoraj przy publikacji
posypała mi się strona :-((((((.

Zrozpaczona posiadaczka białej strony www.haftyoli.republika.pl

[xxx] aniołki - szukam
malowanie na szkle -szopka